ما با تمام قدرت در کنارت خواهیم بود اگر خودت بخواهی! | آوای استقلال
1
آقای فتح اله زاده، حاشیه سازها را کنار بگذار!

ما با تمام قدرت در کنارت خواهیم بود اگر خودت بخواهی!

  • کد خبر : 27916
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
ما با تمام قدرت در کنارت خواهیم بود اگر خودت بخواهی!
آقای فتح الله زاده این هوادار زخمی تبعیض هاست.

به گزارش آوای استقلال، استقلال زخمی دست نا اهل های منفعت طلب که به خاطر زر و زور و شهرت تغییر رنگ دادند و آمدند و خوردند و بردند، زخمی ناداوری ها، زخمی بی معرفتی و منفعت طلبی خودی ها…
آقای فتح الله زاده شما زخمی دیگر نزن بر این پیکر!
باشگاه استقلال آنقدر بزرگ و معتبر هست که آدمهای خودی و خوشنام، آدم های موجه و باسواد، آدم های کاربلد و شریف به خدمتش در آیند.
لطفا تیم بزرگ، محبوب و ریشه دار استقلال را با آدم های کوچک، با مهره های رقیب، با نفوذی های آفتاب پرست، با افراد مسئله دار و حاشیه ای، با آنهایی که دل و دستشان مقابل محرکات، سست بوده و نام نیکی از خود بر جایی نگذاشته اند، کوچک و تضعیف نکنید و با چیدن این افراد حاشیه ها را یکی یکی به سمت باشگاه نکشانید!
افرادی بیاورید که اگر تیم بانوان تشکیل دادید، اگر خبرنگار خانم به باشگاه آمد، اگر  امور بین الملل و مربی و…خانم داشتید با طیب خاطر در باشگاه حضور یابند!
آقای فتح الله زاده آدم های با سابقه طرفدتری از رقیب را هم کنار دستتان نجینید، این آدمها برای سو استفاده از شما تغییر رنگ داده اند شما نیازی به بادنجان دور قاب چین هایی که پشت سر از شما بد و رو به رو تعریف شما را می‌گویند ندارید شما دلتان به خودی های صادق گرم باشد به آنها که بدون چشمداشت به خاطر تیم محبوبشان با شما از جان و دل یکی می شوند!
آقای فتح الله زاده بیایید اینبار رفیق بازی را کنار بگذارید و تنها رفقا و یارانتان هواداران یک رنگ و پرشور استقلال باشند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27916

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.