ماجرای عجیب استقلال و نادری! | آوای استقلال
1

ماجرای عجیب استقلال و نادری!

  • کد خبر : 27981
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
ماجرای عجیب استقلال و نادری!
استقلال و محمد نادری وارد داستان عجیبی شده اند.

به گزارش آوای استقلال، محمد نادری که بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس، ناگهان راهی استقلال شده، اکنون این باشگاه را در فیفا با مناقشه مالی در خصوص باشگاه قبلی‌اش در بلژیک مواجه کرده است.

نادری پیش از این به عنوان بازیکن قرضی راهی پرسپولیس شده بود و طی مدت حضورش، سرخپوشان مبلغ موردنظر کورتریک را پرداخت کرده بودند. نادری در شرایطی بعد از پایان قراردادش با پرسپولیس، با استقلال به توافق دست یافته بود که همچنان از قراردادش با باشگاه بلژیکی باقی مانده بود. در این زمینه باشگاه استقلال توانست طی مذاکراتی که با باشگاه بلژیکی داشت، مبلغ رضایتنامه مدنظر آنها را به صورت قسطی پرداخت کند.

قرار بود دراین راستا باشگاه طی توافقنامه‌ای که با محمد نادری به امضا رسانده بود، این مبلغ را در قرارداد وی بگنجاند و در ادامه نادری آن را به باشگاه بلژیکی پرداخت کند. این مبلغ طی چند قسط به باشگاه بلژیکی پرداخت شده بود اما اکنون قسط پایانی آن به حساب باشگاه کورتریک واریز نشده است.

نادری که بعد از جدایی از استقلال راهی لیگ ترکیه شده است، گفته می‌شود این مبلغ را پرداخت نکرده تا اکنون با شکایت باشگاه کورتریک، استقلال در فیفا با پرونده جدیدی در خصوص بدهی‌هایش مواجه شود.

باشگاه استقلال اکنون طی نامه‌ای به محمد نادری خواهان این شده که وی با توجه به مفاد قراردادی که با آبی‌پوشان به امضا رسانده، این بدهی را به حساب باشگاه بلژیکی (کورتریک) پرداخت کند و ماجرای این پرونده بسته شود.

باید دید این مدافع چپ پا با قبول این موضوع که مطالبات کامل خود را از استقلال دریافت کرده و باید مبلغ مدنظر را به حساب باشگاه کورتریک پرداخت کند، این پرونده را خواهد بست یا ماجرای طرفین ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27981

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.