لطفا هواداران استقلال را سیبل نکنید | آوای استقلال
1

لطفا هواداران استقلال را سیبل نکنید

  • کد خبر : 16286
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
لطفا هواداران استقلال را سیبل نکنید

به گزارش آوای استقلال، روز گذشته بدون هماهنگی‌های قبلی در روز بازی استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، مجوز حضور تماشاگران با تعداد ۵ هزار نفر داده شد. ابتدا باید از هواداران استقلال تشکر کرد که در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی خودشان را به ورزشگاه آزادی رساندند. نکته‌ای که بعد از […]

به گزارش آوای استقلال، روز گذشته بدون هماهنگی‌های قبلی در روز بازی استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، مجوز حضور تماشاگران با تعداد ۵ هزار نفر داده شد. ابتدا باید از هواداران استقلال تشکر کرد که در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی خودشان را به ورزشگاه آزادی رساندند. نکته‌ای که بعد از بازی بیشتر رسانه‌ها و منتقدان به آن می‌پردازند عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی تماشاگران است.

در کلام منتقدان نام هواداران استقلال به مین می‌آید که چرا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اما بهتر است مسئولان به جای اینکه شانه از مسئولیت خالی کنند هواداران استقلال را سیبل نکنند. عدم باز شدن درهای ورزشگاه و ازدحام تماشاگران پشت درها، نبود شماره‌گذاری درست روی صندلی سکوها، نبود مواد ضدعفونی کننده و … چیزی نبود که در اختیار تماشاگران باشد.

البته که تماشاگر موظف به گذاشتن ماسک است، اما چه امکاناتی در اختیار آنها قرار گرفته بود که بخواهند فاصله اجتماعی را رعایت کنند. اگر دیدار دیگری مورد آزمایش قرار می‌گرفت، چه تضمینی وجود داشت که هواداران‌شان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؟ از مسئولان می‌خواهیم به جای اینکه فرار رو به جلو کنند، هواداران استقلال را سیبل نکنند. روی سخن‌مان با سهیل مهدی مسئول برگزار مسابقات سازمان لیگ است که مدعی شده هواداران استقلال در بازی آزمایشی پروتکل‌ها را رعایت نکرده بودند، اتفاقات این شما هستید که باید مسئولیت خطرات احتمالی را برعهده بگیرد، هوادار در این شرایط سخت و خطرناک به ورزشگاه آمد و موظف بودید ساز و کارهای حضور آنها را درست طراحی می‌کردید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16286

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.