لطفا خودتان را کنترل کنید! | آوای استقلال
4

لطفا خودتان را کنترل کنید!

  • کد خبر : 24339
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۰۷
لطفا خودتان را کنترل کنید!
می گویند مسئولین استقلال با ریکاردو ساپینتو مربی اهل پرتغال مذاکره کرده اند و احتمالا استقلال در لیگ پیش رو، با این مربی وارد کارزار خواهد شد!

به گزارش آوای استقلال، مگر آنکه باز بعد از چند روز مذاکره اتفاقی بیفتد و همه چیز به یکباره منتفی شود در آن صورت است که هوادار بیچاره سیبل می شود و بی کفایتی مسئولین و عدم توفیق در مذاکرات را، به هیجان زدگی و واکنش هواداران در فضای مجازی ربط می دهند !
امیدواریم ریکاردو پیج اینستاگرامی، توییتر و فیسبوک نداشته باشد که تقصیر شکست احتمالی در توافق نهایی و امضای قرارداد را گردن هواداران نیندازند اما چنانچه مربی پرتغالی در فضای مجازی حضور داشت از هواداران استقلال انتظار می رود برای متهم نشدن، احساساتشان را کنترل کرده و حتی محض کنجکاوی هم از پیج آقای ریکاردو دیدن نکنند!
اجازه بدهید در سکوت و آرامش کارها پیش برود در این صورت نه دلال ها دلیلی برای شیطنت پیدا میکنند و به جان گزینه استقلال می افتند و با استناد به استقبال هواداران قیمت را بالا می برند نه مسئولین دلیلی برای توجیه شکست احتمالی می یابند!
استقلال روزهای طلایی نقل و انتقالات را از دست داده و اگر کوچکترین اشتباهی مرتکب شویم مجبور می شویم با داشته هایمان بسازیم: گابریل پین با یک دستیار ایرانی، شاید یک سر مربی جوان ایرانی با کمک پین!
ترکیب برنده ای به نظر نمی رسد اما اگر بیش از این زمان را از دست بدهیم چاره ای جز این باقی نمی ماند!
پس لطفا نه بهانه دست دلال ها بدهید نه توجیهی برای مسئولین بسازید، احساسات خود را کنترل کرده و تنها منتظر عقد قرارداد باشید!
این بدان معنا نیست که به انتخاب غلط و بد واکنش نشان ندهید اما لطفا در مقابل انتخابی که موضع مخالف ندارید رضایتمندی و حتی کنجکاوی تان را کنترل کنید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24339

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.