لحظه ای که پنجمین کلین شیت حسینی سوخت | آوای استقلال
5

لحظه ای که پنجمین کلین شیت حسینی سوخت

  • کد خبر : 8410
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
لحظه ای که پنجمین کلین شیت حسینی سوخت
سیدحسین حسینی سنگربان استقلال فاصله چندانی تا ثبت پنجمین کلین شیت متوالی خود نداشت ولی در ثانیه های پایانی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش آوای استقلال، سیدحسین حسینی سنگربان استقلال که در همان هفته سوم لیگ برتر جایش را به رشید مظاهری داد، در اندک فرصت هایی که برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال و در زمان محمود فکری به دست آورد، در بازی با نفت مسجدسلیمان دچار اشتباه بزرگی شد و در زمان حضور فرهاد مجیدی نیز این اتفاق در بازی با ذوب آهن و در جام حذفی تکرار شد.
با این وجود، اعتماد دوباره مجیدی به گلر تیمش و دادن روحیه به حسینی، باعث شد او در بازی های بعدی نیز انتخاب شماره یک فرهاد باشد و دست بر قضا، او در دیدارهایی که درون دروازه تیمش قرار گرفت، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در چندین صحنه، دروازه استقلال را نجات داد که می توان به واکنش دقیقه ۱۰۴ او در بازی با پدیده اشاره کرد که ۱۵ ثانیه بعد، منجر به گل دوم آبی پوشان شد.

حسینی که پس از اشتباه در بازی با ذوب آهن، روحیه اش را بازیافت و در ۴ بازی متوالی مقابل صنعت نفت، پدیده، گل گهر و آلومینیوم موفق به ثبت کلین شیت شده بود، مقابل تراکتور نیز تا دقیقه ۹۲ دروازه اش را بسته نگه داشته بود اما روی یک غافلگیری گل خورد تا در رسیدن به پنجمین کلین شیت متوالی خود و ثبت ششمین کلین شیت فصل ناکام بماند.

در ثانیه های پایانی بازی با تراکتور، ارسال سیدابوالفضل رزاق پور به روی دروازه، در حالی با ضربه سر امین اسدی تازه وارد مواجه شد که این بازیکن پشت به دروازه بود و بدون اینکه قفس توری حسینی را تماشا کند، ضربه سرش را به سمت دروازه زد که توپ در میان غافلگیری خط دفاعی آبی پوشان، وارد دروازه شد.

این گل اسدی، به رکورد ۴۸۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه استقلال توسط حسینی پایان داد ولی با این وجود، فرهاد مجیدی و هواداران استقلال امید زیادی دارند تا سنگربان تیمشان در بازی های پیش رو و به خصوص دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند تا آنها با شکست رقیب سنتی، راهی دیدار نیمه نهایی این رقابت ها شوند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8410

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.