لایحه دفاعی آبی‌پوشان خوانده شد؟ | آوای استقلال
0
ناراحتی استقلالی‌ها از کمیته انضباطی؛

لایحه دفاعی آبی‌پوشان خوانده شد؟

  • کد خبر : 29746
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
لایحه دفاعی آبی‌پوشان خوانده شد؟
استقلالی ها به رای کمیته انضباطی اعتراض دارند.

به گزارش آوای استقلال، محرومیت سنگین ریکاردو ساپینتو توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به خاطر اظهاراتش پس از بازی تیمش مقابل پیکان علیه وی صادر شده حسابی مدیران باشگاه استقلال را عصبانی کرده است؛ به خصوص اینکه در بازی با مس کرمان هم اتفاقاتی رخ داد و فتح‌الله‌زاده درباره این اتفاقات عنوان کرد: این حساسیتی که دوستان کمیته انضباطی روی استقلال دارند، اصلاً روی سایر تیم‌ها وجود ندارد. اتفاقاتی توسط سایرین افتاده است و حرف‌هایی زده شده است که روزها از آن می‌گذرد، اما خبری از عکس‌العمل کمیته انضباطی نیست سرمربی ما هیچ کار غیرعادی انجام نداد و فقط به‌ سمت هواداران و‌ سکونشینان استقلال شادی کرد که کاملاً هم امری طبیعی است، ساپینتو هم مضروب شد، هم کارت قرمز گرفت و حالا حکم به محرومیت او داده‌اند که بسیار عجیب و غیرطبیعی است.

🔹صحبت‌های فتح‌الله‌زاده، پاسخ رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را در پی داشت. جاودانی روز گذشته (چهارشنبه) درباره اینکه چرا کمیته انضباطی در خصوص توهین به ساپینتو در بازی با مس کرمان رایی صادر نکرد، اظهار داشت:«اگر به اتفاقات بازی با مس نگاه کنیم باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای ساپینتو نداده و اگر هم داده همین دست مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها بوده است. باید بتوانند آن را ثابت کنند و دلایل اثبات هم مشخص است. همانطور که گفتم طبق قانون، ملاک تصمیم گیری کمیته انضباطی گزارش ناظر و داور است مگر اینکه دلایل اثبات نادرست بودن آن قوی باشد. اینکه بخواهیم بیانیه بدهند که کتک و فحش خورده، درست نیست.»

🔹پیگیری های خبرنگار آوای استقلال، نشان می‌دهد برای بازی با مس هم لایحه دفاعی هم صادر شده است؛ اما پیش از رسیدن این لایحه کمیته انضباطی احکام خود را صادر کرده  بود. ضمن اینکه این سئوال وجود دارد وقتی کمیته انضباطی ۲۴ بهمن برای سازمان لیگ ابلاغ و سازمان لیگ عصر ۲۵ بهمن به استقلال ابلاغ و استقلال روز ۲۶ بهمن لوایح را تقدیم سازمان لیگ میکند چگونه ۲۷ بهمن ماه رای سنگین علیه ساپینتو صادر می‌شود؟ آیا سازمان لیگ ۲۷ بهمن برای کمیته انضباطی ارسال نموده است ؟ ایا این لوایح در کمیته مطالعه و بحث شده است ؟

🔹حکم سنگین علیه ساپینتو این شائبه را به وجود آورده که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر برخی فشارها چنین حکمی را صادر کرده است؛ آن هم در شرایطی که هیچ توجهی به لایحه دفاعی استقلال نشد.

🔹 @avayeesteghlal4

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29746

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.