لابی ملکیان با یک چهره پرنفوذ سیاسی برای مدیرعاملی در استقلال! | آوای استقلال
1

لابی ملکیان با یک چهره پرنفوذ سیاسی برای مدیرعاملی در استقلال!

  • کد خبر : 12451
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
لابی ملکیان با یک چهره پرنفوذ سیاسی برای مدیرعاملی در استقلال!
مشکلات مدیریتی استقلال با حضور نفراتی مانند احمد مددی، اصغر ملکیان و معاونانی مانند ناصر فریادشیران همچنان ادامه دارد.

به گزارش آوای استقلال‌، از یک طرف استقلالی ها صدایشان در آمده که این مدیران در حد و قد و قواره های باشگاه بزرگ استقلال نیستند و از سوی دیگر این افراد به توانمندی های خود اذعان کرده و عقیده دارند ققط آنها می‌توانند استقلال را از این شرایط خارج کنند!

این در حالی است که توانمندی آنها در این مدت حضور در باشگاه استقلال به به اثبات رسیده و آنها اگر واقعاً توانمندی داشتند این روزها شاگردان فرهاد مجیدی با این اوضاع و احوال و مشکلات عدیده موجود دست و پنجه نرم نمی کردند.

بر همین اساس به نظر می رسد تغییرات مدیریتی باید هر چه سریعتر از سوی وزارت ورزش برای نجات باشگاه استقلال از دست مدیران ناکار و در کلید بخورد.

با این حال نکته قابل توجه اینکه به احتمال زیاد احمد مددی از مدیریت استقلال خواهد رفت اما اینکه چه کسی جایگزین او بشود اینطور شنیده می شود که این روزها ملکیان با استفاده از نفوذ یکی از چهره‌های مطرح سیاسی که البته در دولت جدید پست دولتی دریافت نکرده است به شدت دنبال آن است تا بتواند با استفاده از نفوذ این چهره صندلی مدیریتی باشگاه را از آن خود کند.

نکته قابل توجه اینکه در دولت قبلی بیشتر مدیران وزارت ورزش با توجه به نفوذ این چهره سیاسی چیده شده و در وزارتخانه به عنوان معاون خدمت می کردند.

نکته جالب اینکه این چهره سیاسی چندی پیش در صفحه مجازی خود این مسائل را تکذیب کرده و اعلام کرده بود در مناسبات فوتبالی و ورزشی نقشی ندارد اما شایعات و گمانه زنی ها در خصوص ارتباطش با ملکیان باعث شده است تا کسی تکذیبیه این چهره سیاسی را باور نکند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12451

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.