قیمت بلیط دربی مثل پراید؛ بی‌کیفیت ولی نجومی! | آوای استقلال
1

قیمت بلیط دربی مثل پراید؛ بی‌کیفیت ولی نجومی!

  • کد خبر : 21778
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
قیمت بلیط دربی مثل پراید؛ بی‌کیفیت ولی نجومی!
سال 1397 که قرار بود فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در تهران برگزار شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا شرط برگزاری این مسابقه را رفع 200 ایرادی که به استادیوم گرفته بود، اعلام کرد.

به گزارش استقلال، ایراداتی که برای برگزاری این دیدار با «ماله‌کشی» موقتا حل شد ولی بعد از گذشت تنها یکی دو هفته به حالت فرسوده قبلی برگشت.
در آذرماه سال جاری؛ احمد مددی، سرپرست مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد اعتبار حداقلی و مورد نیاز برای بازسازی مجموعه ورزشی آزادی رقمی معادل ۵۸۰ میلیارد تومان است.
سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم طی روزهای گذشته دلیل تغییر مکرر ساعت برگزاری دربی را فرسودگی سیستم برق استادیوم آزادی اعلام کرد و حال باید امیدوار بود که برگزاری دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در روز پنجشنبه با مشکل مواجه نشود.
با در نظر گرفتن موارد فوق و تجربیات سخت حضور در استادیوم ۴۸ ساله آزادی شامل سکوهای فرسوده و نامناسب، سرویس‌های بهداشتیِ غیر بهداشتی، گیت‌ها و سامانه بلیط‌فروشی معیوب، چکه‌کردن سقف استادیوم و … همگی مواردی هستند که با قیمت سرسام‌آور بلیط‌ دربی فردا همخوانی ندارد. کمترین قیمت بلیط مربوط به طبقه دوم و پشت دروازه به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، جایگاه ۲۰۰ و روبروی جایگاه ۱۵۰ هزار تومان است. در نهایت اما از این تصمیم‌گیری مسئولان مربوطه برای بلیط‌فروشی تنها دو برداشت می‌توان کرد؛ یا اینکه می‌خواهند از جیب مردم و هوادار عاشق فوتبال، پول اضافه بردارند و یا غیر مستقیم اعلام کنند: تماشاگر کمتر، آسایش مدیران بیشتر!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21778

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.