قلعه نوعی حریف است اما دشمن نیست | آوای استقلال
2
رفاقت را در رقابت لگدمال نکنیم

قلعه نوعی حریف است اما دشمن نیست

  • کد خبر : 28102
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
قلعه نوعی حریف است اما دشمن نیست
استقلال در این فصل علاوه بر پرسپولیس که حریف سنتی اش تلقی می شود و سپاهان که همواره تیم قدرتمندی به حساب می‌آید، یک رقیب دیگر نیز در بالای جدول برای قهرمانی دارد. تیمی که هدایت آن بر عهده یک استقلالی قدیمی است .

به گزارش آوای استقلال، قطعاً رقابت میان استقلال و گل گهر تا پایان فصل ادامه پیدا می کند و شاید در بازی برگشت دو تیم اتفاقات حاشیه فراوانی را نیز شاهد باشیم اما همه این موارد دلیل بر آن نمی‌شود که برخی مسائل را زیر پا بگذاریم.

حریف است اما دشمن نیست

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان است و این تیم هم یکی از رقبای استقلال در راه رسیدن به عنوان قهرمانی. ما به هواداران استقلال حق می دهیم که اصلاً قرار نیست مانند همدیگر فکر کنند و طبیعی است نگاه های متفاوتی نسبت به امیر قلعه نویی دارند. بعضی از آنها او را خیلی دوست می دارند و برخی نیز ترجیح می دهند دیگر امیر سرمربی استقلال نشود اما با وجود همه نگاه های موافق و مخالف یک حقیقت را نباید کتمان کنیم فراموش نکنیم که امیر قلعه نوعی چه در لباس بازیکن و چه در قالب سرمربی برای استقلال زحمت کشیده و افتخار آفرین بوده است او در حال حاضر حریف استقلال است اما دشمن تیم ما به حساب نمی آید.

آرزوی موفقیت

ما برای امیر قلعه‌نوعی آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم در پایان فصل گل گهر رتبه خوبی البته پایین تر از استقلال کسب کند اما به شما حق می دهیم نگاه ما را دوست نداشته باشید یا آن را به نقد بکشید. انتقاد کردن اگر در مسیر درست و اصولی باشد هیچ مانعی ندارد ولی فراموش نکنیم که نقد کردن با بی احترامی کاملاً متفاوت است. می‌توانید قلعه‌نوعی را دوست داشته باشید یا نداشته باشید ولی به عنوان یک استقلالی اصلا زیبا نیست که حتی اگر از او خوشتان نمی آید این مسئله را با کلمات نامناسب بیان کنید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28102

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.