قصه پر غصه «استقلال» | آوای استقلال
3
آبی‌پوشان دوباره قربانی سیاست‌های غلط «سلطانی‌فر»

قصه پر غصه «استقلال»

  • کد خبر : 5980
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
قصه پر غصه «استقلال»
آیا استقلال فصل بیستم و یکم هم قربانی سیاست‌های مدیریتی و نادرست دوره مدیریت مسعود سلطانی فر خواهد شد؟

به گزارش آوای استقلال، هواداران استقلال یک بار دیگر در روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم گرفتار بحران مدیریتی شدند،تا هرگز فراموش نکنند در این دو دوره پر حرف و حدیث چه اتفاقاتی بر سر تیم مورد علاقه آنها نازل شد!

اما آنچه در مقطع کنونی بیشتر از هر نکته‌ای قابل اهمیت است سرعت عمل بالا برای تعیین تکلیف حوزه مدیریتی باشگاه استقلال است.

اگر بلاتکلیفی فعلی در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال تداوم یابد قطعا استقلال فصل بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را نیز از دست خواهد داد! چون برابر اصول و قاعده فوتبال از این مقطع به عنوان تایم طلایی یک باشگاه حرفه ای برای بحث تمدید قراردادها، مذاکره با بازیکنان جدید و تقویت فنی تیم نام برده می شود که با نظر کادر فنی و حمایت و پشتیبانی تیم مدیریتی نقشه راه آینده سپری می شود، اما نکته تامل برانگیز اینجاست که استقلال به جای این اتفاقات استاندارد و حرفه ای در این مقطع گرفتار کشمکش های مدیریتی است.

شما تصور کنید در این برهه فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد،سناریوی تقویت تیمش را استارت بزند، به نظر شما فرهاد باید فهرست اسامی مورد نظر خود را به چه کسی ارائه دهد که آن فرد مذاکره با بازیکنان را آغاز کند؟ آیا با اختلافات و تنش های موجود حتی اگر فرد مورد نظر را هم پیدا کند آیا این مساله حاصل خوشایندی خواهد داشت؟ از این رو وی تصمیم می گیرد خودش شخصا با بازیکنان دلخواهش مذاکره کند تا کمی عقب افتادگی در حوزه مدیریت را جبران کند اما بی شک مجیدی هم در ادامه مسیر با مشکلات غیر منتظره ای رو به رو خواهد شد که می تواند موجبات دلسری وی را به دنبال داشته باشد.

قسمت غم انگیز دیگر این قصه، را باید در میان بازیکنان تیم جستجو کرد، مشکلات مدیریتی، نبود منابع مالی کافی و بدقولی های پی در پی باشگاه به بازیکنان به شدت آنها را کلافه کرده است،به همین دلیل نمی توان توقع داشت بازیکنان بدون حرف و حدیث پای میز مذاکره بنشینند و زیر برگه تمدید قرارداد را امضا کنند؟ از طرفی حتی اگر آنها حاضر به مذاکره شوند و درباره مطالبات معوقه خود حرفی نداشته باشند،آیا تصور می کنید آنها حاضر به مذاکره رخ به رخ با احمد مددی در این رابطه باشند؟

به واسطه همین اتفاقات فصل جدیدی از نگرانی هواداران استقلال آغاز شده تا استرس در چهره آنها به وضوح روئیت شود و دائما این سوال تکرار شود که آیا استقلال فصل بیستم و یکم هم قربانی سیاست‌های مدیریتی و نادرست دوره مدیریت مسعود سلطانی فر خواهد شد؟

 

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5980

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.