قربان زاده عشق شهرت ها را آورد! | آوای استقلال
2
هیئت مدیره مصاحبه ای یا اقتصادی؟

قربان زاده عشق شهرت ها را آورد!

  • کد خبر : 31390
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۰۸
قربان زاده عشق شهرت ها را آورد!
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در جدال با وزارت ورزش پیروز شد و توانست نفرات مورد نظر خودش را بالاخره به استقلال تحمیل کند تا پس از رفتن از سازمان خصوصی سازی و حضور در مجلس بتواند با تکیه بر نفراتی که وارد استقلال کرده است، همچنان در بورس باشد و تیتر رسانه ها.

به گزارش آوای استقلال، شاید با کمک همین نفرات بتواند همچنان به استقلال نزدیک باشد و حتی شاید بتواند سهامدار یا مدیرعامل باشگاه شود!
به هر حال تلاش قربان زاده برای انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال اصلا بی دلیل و یا از سر انجام وظیفه و خیر خواهی و… نبود او حتما منافعی داشت که آن‌طور اصرار به انتخاب هیئت مدیره پیش از جدایی اش از سازمان خصوصی سازی داشت!
گفته می شود حتی برای برگزاری جلسه مجمع و انتخاب اعضا توافقی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی صورت گرفته، وزارت اقتصاد و دارایی(مثلا مالک جدید استقلال)هم که هیچ!
گویا وزارت به خواسته قربان زاده برای انتخاب و انتصاب نفرات مورد نظرش در تاریخ مد نظر، تن داده به شرط آنکه مدیرعامل و دو عضو هیئت مدیره از سوی وزارت ورزش منصوب شوند!
ابقا حجت کریمی به شنیده ها، اعتبار می بخشد.
ماجرای قربان زاده و منفعت وی از این انتصاب ها نیز وقتی بیشتر مشخص می شود که مصاحبه های پشت سر هم و لحظه به لحظه ای از دو عضو انتخابی قربان زاده تمام رسانه ها را پر کرده است!
اگر واقعا حیدر زاده و خانی افراد اقتصادی بودند که با فضای فوتبال هم بیگانه نبودند، به جای مصاحبه های رنگارنگ در خصوص مسائلی که اصلا در حیطه اختیارات و تخصص آنها نیست، باید سکوت پیشه می کردند و به مواردی رسیدگی می کردند تا سریعتر مشکلات مالی باشگاه برطرف شود در واقع باید به جای وقت گذاشتن برای مصاحبه و دیده شدن وقتشان را صرف بررسی شرایط مالی و چاره اندیشی برای درآمدزایی، می کردند، نه این که از راه نرسیده شروع کنند به مصاحبه و حرف زدن در هر موردی…
آنها نشان دادند به شدت عاشق دیده شدن هستند.
عاشق مصاحبه و کسب شهرت هستند.
نشان دادندانتخاب شان از روی صلاحیت و تخصص نبوده!
علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده اگر در همین ابتدای راه متوجه وظایف و مسیولیت خود نباشند به جای حل مشکلات باری روی دوش استقلال و مشکلی بر مشکلات این تیم خواهند بود.
یک نفر باید به آنها متذکر شود وظیفه آنها مصاحبه و حضور  مداوم در رسانه ها نیست اما آن یک نفر قطعا قربان زاده نیست زیرا او خودش شهوت دیده شدن داشت و از هر راهی برای بولد شدن استفاده می کرد.
حجت کریمی هم برای ابقا به هر دری زد و حالا باید بله قربان گوی همه باشد و لذا این اختیار را ندارد به اعضای جدید هیئت مدیره و رفقای قربان زاده امر و نهی کند،خدا به داد استقلال برسد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31390

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.