قربانی: بازیکنان استقلال به خوبی جواب اعتماد مجیدی را دادند | آوای استقلال
1

قربانی: بازیکنان استقلال به خوبی جواب اعتماد مجیدی را دادند

  • کد خبر : 23335
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
قربانی: بازیکنان استقلال به خوبی جواب اعتماد مجیدی را دادند
بازیکن سابق تیم استقلال تأکید کرد هر بازیکنی به استقلال می‌آمد جواب اعتماد سرمربی را می‌داد.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با آوای استقلال درباره قهرمانی تیم استقلال در سه هفته مانده به پایان لیگ برتر اظهار داشت: استقلال از ابتدای فصل شرایط بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشت و به گفته همه تیم‌تر بود. استقلال در بیشتر بازی‌هایش منطقی بازی می‌کرد و نتیجه‌اش قهرمانی در سه هفته مانده به پایان لیگ بود. شاید عده‌ای به بازی استقلال انتقاد می‌کردند ولی من همان موقع می‌گفتم استقلال به لحاظ فنی منطقی بازی می‌کند. هر فردی به عنوان سرمربی تفکرات خودش را دارد و فرهاد مجیدی به خوبی توانست تفکراتی که داشت به بازیکنانش انتقال بدهد.

او ادامه داد: باشگاه استقلال و در رأس آن مصطفی آجورلو فضای خوبی برای تیم ایجاد کردند و مثل گذشته نبود که شاهد اختلاف بین مدیریت و کادرفنی باشیم. فراموش نرکدیم که در این سال‌ها چقدر بین بازیکنان و مربیان با مدیریت اختلاف وجود داشت و همین مسئله به استقلال ضربه می‌زد. یکبار این موضوع را گفتم و الان هم می‌گویم قهرمانی حق استقلال بود و با شایستگی به آن رسید.

بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص معرفی ستاره‌هایی مثل امیرحسین حسین‌زاده به فوتبال گفت: نه تنها این بازیکنان بلکه هر بازیکنی که به استقلال می‌آمد خیلی زود در تفکرات فنی و برنامه‌ریزی‌ها جا می‌افتاد. سرمربی یک تیم وقتی به بازیکنی اعتماد می‌کند بازیکن هم سعی می‌کند جواب اعتماد مربی‌اش را بدهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23335

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.