قرارداد اقتصادی استقلال با ۱۰ هزار فرصت شغلی به امضا رسید | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

قرارداد اقتصادی استقلال با ۱۰ هزار فرصت شغلی به امضا رسید

  • کد خبر : 26892
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
قرارداد اقتصادی استقلال با ۱۰ هزار فرصت شغلی به امضا رسید
نشست خبری مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در محل معاونت اقتصادی این باشگاه برگزار شد.

به گزارش آوای استقلال، در این نشست قرارداد همکاری باشگاه استقلال با شرکت تهران هدایا به امضا رسید.
یوسف عینی زاده مدیر عامل شرکت تهران هدایا گفت: یک قرارداد با استقلال داریم که محصولات را با برند استقلال بفروشیم و در حدود ۱۰ هزار شعل ایجاد خواهد شد و در این نشست قرارداد با استقلال خبری خواهد شد. بحث کارآفرینی اهمیت زیاد دارد زیرا می‌تواند هوادار را وارد پروسه اشتغال‌زایی کند. روند کارافرینی در ایران راحت نیست بلکه مشکلات زیادی پیش روی ان وجود دارد.
وی ادامه داد: پروژه فرهنگی و کارافرینی تهران هدایا از سوی وزارت کار به ادارات معرفی شده و هدف ما اشتغال است. در این پروزه شان و شخصیت افراد حفظ خواهد شد و درامد و امنیت اخلاقی و کاری دارند. استقبال خوبی شکل گرفته و باشگاه استقلال نیز عنایت ویژه ای به مجموعه ما دارد. ما بعد از امضای قرارداد کار را شروع خواهیم کرد.
عینی زاده گفت: کار ما هم از لحاظ تربیتی و هم از لحاظ تربیتی برای کودکان و نوجوان است و جامعه هدف ما این قشر است و آنان می توانند بر رده سنی تاثیر بگدارند.
وی افزود: این قرارداد چهارساله است و مبنی بر حسن انجام وطیفه طرفین است. ما باید طبق قرارداد به تعهد عمل کنیم و تا زمان انجام تعهد قرارداد چهارساله ادامه دارد. تنها بخشی از ان درامدزایی است و بخشی نیز تربیتی است.

آجورلو در این نشست گفت: قرارداد امروز ما مهم است زیرا بخشی از آن به ساختن فرهنگ مربوط خواهد شد. این فرهنگ در بخش کودک و نوجوان اهمیت زیادی دارد زیرا می تواند جهت دهنده باشد حتی اگر این کار با ۲ عروسک یا شخصیت کارتونی باشد.
مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: در برخی از مواقع فرهنگ کشور از شخصیت سازی شکل خواهد گرفت و بسیاری از کارتون ها نماد همان فرهنگ هستند و بپه ها با برخی از شخصیت رفتار و گفتار خود را همنوا خواهد کرد.

وی گفت: باشگاه استقلال هفتاد سال قدمت دارد و ما باید اکنون این سوال را طرح کنیم که برای مکتب استقلال چه کسانی تربیت کردیم. ما با کمک انیمیشن و شخصیت کارتونی توانستیم فرهنگ رانندگی را اصلاح کنیم و نسل کودک و نوجوان تاثیر زیادی داشت. این همه قهرمان داریم و قهرمانانی در جنگ تحمیلی داشتیم باید فرهنگ سازی لازم را انجام دهیم.
آجورلو گفت: باشگاه بزرگی به نام استقلال وجود دارد که باید نسلی برای ان تربیت شود تا با فرهنگ فوتبالی بزرگ شوند. ما باید برای تمام نسل ها برنامه داشته باشیم. باشگاه استقلال با کمک مدیر پروزه فرهنگی سناریو لازم برای زندگی و تربیت نوجوانان و جوانان داشته باشند کاری که ژاپن با فوتبالیست‌ها انجام داد به الگو پیشرفت فوتبال این کشور تبدیل شد. در سناریو تربیتی با جوانمردی و پهلوانی نمود داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه استقلال این را هم گفت: در فرهنگ سازی باید رسم جوانمردی آموزش داده شود و قهرمان من ویزگی هایی دارد که در عین ورزش از تحصیل دور نیست و رسم پهلوانی دارد. همچنین در ورزش از دوپینگ به دوراست. تهذیب نفس، تحصیل و ورزش توصیه های مقام معظم رهبری است که در فرهنگ سازی باید مورد توجه قرار گیرد. قهرمان من با یادگیری این سه اصل به دنبال پرخاش به هم تیمی، تیم مقابل و داور نیست بلکه الگو تبدیل می شود.

آجورلو با اشاره به بزرگان فوتبال استقلال گفت: ما اسطوره های زنده داریم و به دنبال ساختن شخصیت پوشالی یا تخیلی نیستیم. چرا باید از بزرگان فوتبال استقلال بی خبر باشیم. مگر ما کم شهدای فوتبالی و استقلالی داریم. در ایران نگاه کنیم چند هوادار یا فوتبالیست شهید داریم که قابلیت اسطوره شدن دارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26892

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.