قراردادی امضا نشد که گم شود | آوای استقلال
2
قرارداد نکونام گم نشده است؛

قراردادی امضا نشد که گم شود

  • کد خبر : 32102
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
قراردادی امضا نشد که گم شود
این  روزها گم شدن قرارداد جواد نکونام به یک سوژه مهم و البته عجیب تبدیل شده است، گم شدن قراردادی که شایعات زیادی را به راه انداخته است.

قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما اینکه یک نفر می‌تواند اسناد یک باشگاه را راحت ببرد، خنده‌دار است.
این صحبت‌هایی بود که جواد نکونام سرمربی استقلال روز پنجشنبه و در حاشیه تمرین تیمش بر زبان آورد تا به سوژه اول و البته جنجالی روزهای اخیر استقلال تبدیل شود.
درست بیست‌وچهار ساعت پس از افشاگری جواد نکونام مدیرعامل استقلال به گم شدن قرارداد سرمربی تیم‌اش واکنش نشان داد. او گفت:
از روزی که وارد باشگاه شدم قرارداد سرمربی تیم را ندیده‌ام. نکونام درست گفته، روزی که خواستار قراردادها شدم متوجه شدم قرارداد سرمربی تیم و یکی دو بازیکن دیگر در باشگاه وجود ندارد. وقتی از مسئول مربوطه پیگیری کردم گفتند قراردادها نیست. من نه می دانم عدد و رقم قرارداد نکونام چقدر است و نه از مفاد آن اطلاع دارم. گزارش این موضوع را هم آماده کردم تا به هیات مدیره محترم ارائه کنم. همچنین در جلسه با آقای نکونام به ایشان اعلام کردم حتما در هفته پیش‌رو مشکل قرارداد ایشان را حل خواهم کرد.
این ماجرا امروز سوژه اول مجمع باشگاه استقلال بود، در این جلسه که سه ساعت طول کشید صحبت‌های مهمی دراین باره مطرح شد. در این جلسه قرار بر این شد که علی خطیر مسئله گم شدن قرارداد سرمربی را به حراست وزارت ورزش گزارش کند.
یکی از مدیران استقلال در اینباره امروز به خبرنگاران گفت: خطیر این اقدام را انجام داده و حالا حراست وزارت ورزش با ورود به ماجرا بررسی خواهد کرد که قرارداد جواد نکونام دست چه کسی است و آیا حجت کریمی آن را همراه خود برده است یا خیر.
حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با جواد نکونام قراردادی را امضا نکرد!
آن چه در مراسم رونمایی و معارفه جواد نکونام مقابل دوربین‌ها عکاسان قرار گرفت پیش نویس قرارداد بود نه قرارداد رسمی!
بله درست خواندید…
مراسم معارفه و رونمایی از قرارداد نکونام برگزار شد اما قراردادی که رسمی و معتبر باشد از سوی سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال به امضا نرسید، این دو نفر با یکدیگر به توافقات کامل رسیدند اما این برگه می‌‎بایست به امضای سایر اعضای هیئت مدیره رسیده و بعد معاونت حقوقی آن را تایید می‌کرد تا  در دبیر خانه باشگاه استقلال شماره‌گذاری شود اما هرگز این مراحل را طی نکرد تا امروز گم شدن قرارداد نکونام به سوژه مهم تبدیل شود!
حجت کریمی در آخرین روزهای حضورش در باشگاه استقلال با حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی وارد چالش جدی شد. چالشی که باعث او حضور در باشگاه استقلال را به لقایش بخشیده و استعفا دهد! او که آخرین روزهای حضورش در استقلال با مانع بزرگی به نام حسین قربانزاده روبرو شده بود فرصت به رسمی شدن قرارداد نگرفت.
وی  که از دخالت‌های رییس سازمان خصوصی سازی به شدت شاکی بود پیش از اینکه استعفا دهد درباره قرارداد نکونام  به یکی از معاونان باشگاه استقلال این جملات را برز بان آورد: آقای قربان‌زاده که اجازه کار کردن نمی‌دهد قرارداد نکونام را بدهد مدیرعاملی که دوست دارد تا او امضا کند!حالا معمای قرارداد نکونام روشن شده است، این قرارداد گم نشده است بلکه از اول به امضا نرسید. حالا علی خطیر باید قراردادی جدید را با نکونام به امضا برساند.
حجت کریمی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال این خبر را تایید کرد و گفت:
قراردادی را که هیات مدیره و حقوقی امضا نکرده‌اند که قرارداد نیست، من گفتم قرارداد را قربانزاده بدهد مدیر عامل بعدی امضا کند تا بعدا حرف و حدیثی پیش نیاید! حالا نیز قرارداد کم نشده است، پیش نویس قرارداد بود و همانطور که شما گفتید اصل قرارداد را کپی بگیرند و امضا کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32102

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.