قدرت، شهرت، ثروت! | آوای استقلال
2
امیر خان دلیل ظلم را فهمیدید؟

قدرت، شهرت، ثروت!

  • کد خبر : 32927
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
قدرت، شهرت، ثروت!
آقای امیر قلعه نوعی پیشکسوت استقلال، دوست‌دار پرسپولیس، مرید علی پروین، مدعی عدالت ... شما که در مصاحبه های تان مدام از بی عدالتی و ظلم گلایه داشتید، شما که دم از انصاف و عدل علی می زدید، شما که علت ظلم و فساد و تبانی را نمی فهمیدید، حالا که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشور منصوب شدید متوجه شدید ریشه ظلم کجاست؟

به گزارش آوای استقلال، شما که به خاطر جایگاه و موقعیت خودتان بازیکنی در سطح سرلک را دعوت کردید و بازیکنان شایسته را پشت خط گذاشتید متوجه شدید ریشه ظلم در منفعت طلبی آدم هاست؟
آقای قلعه نوعی، سرلک در تیم خودش هم در فهرست نفرات اصلی قرار ندارد و مهره قابل اتکایی نیست، دعوت او به تیم ملی آیا جز این بود که سربازی اش به تاخیر بیفتد؟ و شما چه ناباورانه وارد این بازی کثیف شدید و به خاطر خودتان تن به این ظلم و تبعیض آشکار دادید.
حتما شنیده اید که می گویند برای قضاوت دیگران با کفش های آنها قدم بزنید و شما با کفش های قدرت قدم زدید تا علت ظلم ظالمان را بفهمید ولی صد افسوس که این آگاهی به قیمتی گزاف به دست آمد به بهای از دست دادن عدالت درونتان!
آقای قلعه نوعی ما هم با دعوت سرلک از سوی شما به این نتیجه تلخ رسیدیم که آدم ها تا پیش از رسیدن به پست و مقام و قدرت، به شرافت و عدالت و حق خواهی نزدیک هستند و از آن دم می زنند اما همین که به جایی و جایگاهی رسیدند برای حفظ موقعیت خودشان روی همه باورها و اعتقاداتشان پا می گذارند، چه تلخ، چه ناباورانه چه ظالمانه بود این که شما این درس را به ما دادید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32927

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.