قایدی همان شد که می‌خواستیم | آوای استقلال
1

قایدی همان شد که می‌خواستیم

  • کد خبر : 29756
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
قایدی همان شد که می‌خواستیم
مهدی قائدی دوباره به مسیر درست بازگشته است.

به گزارش آوای استقلال، رویای حضورش درجام جهانی از همانجا کم رنگ و کم رنگ تر شد تا جایی که دیگر خبری از بازی‌های چشم نوازش نبود تا کارشناسان و فوتبال دوستان مجذوب بازی و تکنیک نابش شوند.

هر بازیکنی دوران فراز و نشیب را تجربه می‌کند و مهدی قائدی هم از این قاعده مستثنی نبوده، شاید الان از او بپرسیم اگر به عقب برگردی بازهم چنین تصمیمی خواهی گرفت پاسخش منفی باشد چون می داند بدون شک تصمیم اشتباهی گرفت.

بعداز بازگشت او به استقلال در لیگ بیست و دوم قطعا هواداران انتظار دیدن بازی های جذاب از او را نداشتند چون به این موضوع واقف بودند باشوی کوچک نیاز به زمان دارد تا هم از لحاظ فنی و هم روحی روانی ریکاوری شود.

درشروع فصل همانطور که پیش بینی می شد دوران پرفروغی نداشت و سرمربی تیم هم با علم به این موضوع کمتر به او فرصت بازی می‌داد، شاید این امر برای خود او هم مناسب تر بود تا آرام آرام بتواند خودش را پیدا کند.

بعداز شروع نیم فصل، شاهد احیای باشو آبی ها بودیم؛ مهدی قائدی کنار همشهری اش محمد محبی زوجی ساختند که شاید هواداران را به یاد زوج دیاباته و قائدی آن روزها می انداخت. بدون شک عملکرد خوب محبی تاثیر زیادی در پیشرفت دوباره مهدی قائدی داشته است.

این روزها قائدی نشان داد اگرچه درزندگی گاها انتخاب درستی نداری اما بازگشت به مسیر درست در زمان مناسب هم موفقیت محسوب می شود و این کاری بود که او انجام داد.

قطعا بازیهای او دراین هفته ها می‌تواند سرمربی آینده تیم ملی را متقاعد کند این بازیکن را در لیست مسافران نهایی بازیهای جام ملت های ۲۰۲۳ قطر قرار دهد، البته این منوط به تصمیمات و عملکرد خود او درآینده است و اینکه بخواهد در استقلال و لیگ ایران به فوتبالش ادامه دهد تا زمان شروع بازیهای آسیایی که در بهمن ماه سال آینده آغاز خواهد شد و یا اینکه دوباره تصمیم دیگری اتخاذ کند که بازهم زندگی حرفه ای او را به خطر بیندازد.

بی تردید مهدی قائدی امروز احیا شده است و نباید به راحتی این فرصت را ازدست بدهد و باید تمام فکر و تمرکزش را معطوف کند به فوتبال، فوتبال و باز هم فوتبال.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29756

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.