فیفا دوباره چماق شد؛ این بار لغو قرارداد VAR / شوخی صبحگاهی با فوتبال ایران | آوای استقلال
3

فیفا دوباره چماق شد؛ این بار لغو قرارداد VAR / شوخی صبحگاهی با فوتبال ایران

  • کد خبر : 15047
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
فیفا دوباره چماق شد؛ این بار لغو قرارداد VAR / شوخی صبحگاهی با فوتبال ایران
شایعه لغو قرارداد شرکت مشکوک هنگ کنگی با فدراسیون فوتبال به شکل خنده داری در فضای مجازی بازتاب داده شده است.

به گزارش آوای استقلال، دقایقی پیش شایعه ای از طریق برخی افراد بدون داشتن هیچ سند و مدرکی در فضای رسانه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت مشکوک هنگ کنگی همان شرکتی که فدراسیون فوتبال اصرار دارد آن را بلژیکی معرفی کند با صدور نامه‌ای به فیفا از ارائه خدمات به فدراسیون فوتبال منصرف شده است اما خنده دار اینجاست که در ادامه خبر آمده است احتمال دارد فیفا میزبانی را از ایران بگیرد! هیچ مغز روان‌پریشی هم قبول نمی کند شرکت طرف قرارداد فدراسیون قرارداد را فسخ کند (شرکتی که به هیچ وجه مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده و کنفدراسیون حاضر نبوده از خدمات آن استفاده کند، شرکتی که فیفا تکنولوژی آن را از رده خارج می دانسته و آن را جزو چهار شرکتی معرفی کرده بوده که جولای ۲۰۲۲ مجوز شان باطل می شود) آن وقت فیفا میزبانی را از ما بگیرد!

مگر فدراسیون فوتبال ایران قرارداد را لغو کرده است؟ مگر قرارداد های قبلی که لغو شد، میزبانی را به خطر انداخت؟

فیفا اگر روزی میزبانی را از ایران بگیرد دو دلیل بیشتر ندارد؛ فدراسیون سامانه بلیت فروشی اش را درست نکند و به بانوان بلیت نفروشد. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا هم علیه فدراسیون به فیفا گزارش کرده که این فدراسیون در موعد قانونی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه در بازی ایران و کره جنوبی اقدام نکرده است و شاید برای این سهل انگاری جریمه شویم اما فیفا هرگز در حمایت از یک شرکت هنگ کنگی که با سرمایه یک دلار هنگ کنگ به ثبت رسیده و تکنولوژی از رده خارج آن با تذکر جدی فیفا مواجه شده و دستگاهش اصلا مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست، میزبانی را از ایران نمی گیرد.

حالا که برخی افراد در تلاش هستند به رسانه ها اطلاعات غلط بدهند و افکار عمومی را از واقعیت پشت پرده توافق با شرکت مشکوک هنگ کنگی منحرف کنند رسانه طرفداری تا ساعاتی دیگر تمام حقایق این ماجرا را افشا خواهد کرد…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15047

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.