فوتبالی که جز پول، هیچ ندارد! | آوای استقلال
3

فوتبالی که جز پول، هیچ ندارد!

  • کد خبر : 22641
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
فوتبالی که جز پول، هیچ ندارد!
فوتبال روزهای عجیب و غریب و البته تاسف باری را پشت سر می گذارد.

به گزارش آوای استقلال، در این فوتبال ایران، در این ورزشی که هر بی اخلاقی و زد و بندی در آن دیده ایم، در این آشفته بازاری که هر روز عجایب تازه ای رو می‌کند، بعد از برکناری رئیس فدراسیون سابق و نفرات زیر مجموعه اش، مشخص می‌شود سرپرست تیم ملی ماهی سی و شش میلیون تومان دریافت می‌کرده و این مبلغ قطعا منهای سایر امتیازات و پاداش ها و …بوده است.
ماهی سی و شش میلیون بابت هیچ کاری!
هنوز این خبر را هضم نکرده بودیم که مجتبی خورشیدی در دفاع از حقوق ماهیانه خود از رقم عجیب و قریب دیگری پرده برداشت!
حمید استیلی به خاطر حضور در تیم ملی ماهی صد میلیون دریافت می‌کند و او هم این مبلغ را در ازای انجام هیج کاری(!) دریافت می‌کند!
در شرایطی که همه دم از عشق به خدمت و خادم مردم بودن می‌زنند به خاطر نشستن روی نیمکت تیم ملی کشور، آن‌هم در شرایطی که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است و استرسی ندارد و به خاطر همگروهی با آمریکا و اسرائیل همه دولت موظف به همکاری و هموار کردن شرایط هستند و عملا سرپرست تیم هیج کاری جز شنیدن تعریف و تجمید ها ندارد. در شرایطی که اوضاع اقتصادی مردم به شدت نا به سامان است کدام آدم بی وجدانی از جیب این مردم تحت فشار، بذل و بخشش می کند؟
ماهی صد میلیون بابت نشستن روی نیمکت تیم ملی ؟!
کاش کسی شرح وظایف سرپرست را بدهد بلکه بدانیم این صد میلیون یا آن سی و شش میلیون در ماه، بر چه اساسی و به خاطر انجام چه کار سختی تقدیم می شود؟
سرپرستی که در دسترس رسانه ها نیست ، سرپرستی که هر وقت می‌خواستیم با او گفتگو کنیم باید گوشی دیگران در اختیارش قرار می‌گرفت تا بتواند از برنامه های تصویری آن استفاده کند و حتی زحمت نصب برنامه ارتباطی لازم در طول مدت حضورش در تیم ملی را به خود نداد، بابت چه کاری ماهی سی و شش میلیون دریافت می‌کرد ؟
سرپرست جدید تیم ملی که از زمان تصدی این پست از دسترس خبرنگاران خارج شده و تنها رفقا(!) می‌توانند با او مصاحبه کنند بابت کدام خدمت و تلاش و زحمت از جیب این مردم بی نوا ماهی صد میلیون دریافت می‌کند بدون آنکه استرس صعود داشته باشد، بدون اینکه برای فراهم کردن امکانات برای تیم ملی متحمل زحمت شود بدون اینکه بت رسانه های رسمی تعامل داشته باشد بدون اینکه…؟
جناب آقای رئیسی این همان عدالتی نبود که وعده اش را داده بودید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22641

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.