فنونی زاده: فوتبال نباشد باید راز بقا و فیلم تکراری پخش کنند | آوای استقلال
4
استقلال به نفع همه کار می کند، مدیرعامل پرسپولیس به تلویزیون می‌رود

فنونی زاده: فوتبال نباشد باید راز بقا و فیلم تکراری پخش کنند

  • کد خبر : 26919
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
فنونی زاده: فوتبال نباشد باید راز بقا و فیلم تکراری پخش کنند
مهدی فنونی زاده درمورد وضعیت این روزهای استقلال صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی فنونی‌زاده در مورد بازی استقلال مقابل مس کرمان گفت: تیم بازی به بازی بهتر شد. مقابل مس کرمان خوب و سنجیده بازی کرد. ساپینتو توجه بیشتری به بخش دفاعی می کند و این موضوع باعث شد خیالمان راحت‌تر شود.
وی افزود: تیم در بازی‌های قبلی تیم فقط هجومی بود و به دفاع کاری نداشت ولی در این بازی شرایط دفاعی هم خوب شده بود. در بازی این هفته با نفت مسجد سلیمان، استقلال نباید یک درصد هم به مساوی فکر کند. شک نداشته باشید با همین شرایط می‌توانیم به راحتی حریف را شکست بدهیم.
فنونی زاده در مورد تاکید استقلال روی گرفتن حق پخش و رفتارهای عجیب مدیران صداوسیما برای پخش بازی‌های این تیم، گفت: صداوسیما از پخش بازی استقلال و پرسپولیس ۳۱ هزار میلیارد درآمدزایی کرده است. اگر فقط ۱۰درصد این درآمد را به هرکدام از این تیم‌ها بدهند به هر تیم سه هزار میلیارد می‌رسد. پخش بازی استقلال و پرسولیس حداقل دو ساعت برنامه تلویزیون را پر می‌کند. فوتبال پخش نکنند باید راز بقا یا فیلم تکراری نشان بدهند. بروند یا بازی پیکان و شهرخودرو نشان بدهند که ۱۰نفر هم تماشاگر ندارد. در این صورت کسی تلویزیون نگاه نمی‌کند.
پیشکسوت استقلال افزود: مردم به خاطر بازی استقلال یا پرسپولیس پای تلویزیون می‌نشینند. حتی از نشان دادن تبلیغات دور زمین هم درآمدزایی می‌کنند که ثانیه‌ای هم پول می‌گیرند. این مدل پخش بازی، اصلا کار خوبی نیست. بخشی از این پول ها برای استقلال و پرسپولیس است. بیشتر درآمد صداوسیما هم از همین فوتبال است. وقتی فوتبال نیست، حقوق کارمندانشان را هم نمی‌توانند پرداخت کنند.
فنونی زاده گفت در این شرایط همه باشگاه‌ها باید کنار هم باشند. این خوب نیست که پرسپولیسی‌ها بگویند با دوربین‌های تلویزیونی مصاحبه نمی کنیم بعد درویش به تلویزیون برود و مصاحبه کند. تیم‌ها باید پشت هم باشند تا به حق پخش برسند. مثل بازی فوتبال که در دفاع کردن همه باید کنار هم باشند و اگر بازیکنان تک تک دفاع کنند تیم به فنا می‌رود. کار استقلال به نفع همه است. صداوسیما هم زورش به مردم نمی‌رسد. لجبازی با این دو تیم باعث ناراحتی و نارضایتی مردم می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26919

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.