فصل نقل و انتقالات را از دست می دهیم! | آوای استقلال
1
قول ندادن آقای سرپرست در راستای خوش خدمتی است

فصل نقل و انتقالات را از دست می دهیم!

  • کد خبر : 31643
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
فصل نقل و انتقالات را از دست می دهیم!
سرپرست باشگاه استقلال گمان می کند می تواند در باشگاه بزرگ استقلال خودش را به عنوان یک فرمانده جا بیندازد و همه را وادار کند از فرامینش پیروی کنند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال یک تیم بزرگ و پر طرفدار فوتبال است نه اداره، ارگان و شرکت که یک نفر تصمیم بگیرد و دیگران چشم و گوش بسته بپذیرند و موفقیت هم حاصل شود!
ایرادی که آجورلو را با آنهمه خدمات زمین زد همین نکته بود که تصور می کرد می تواند خودش تصمیم بگیرد و دستورِ اجرا را صادر کند.
بدون آنکه ببینید شرایط و فضای حاکم بر فوتبال چیست نمی توانید موفق شوید، بدون اهمیت به خواست هوادار، بدون در نظر گرفتن نیازهای تیم نمی شود موفق بود، نمی شود دوام آورد.
با تمام نقدهایی که منتقدان منصف و مغرض به آجورلو دارند اما در سالی که او مدیریت استقلال را بر عهده داشت این تیم نه مشکل زمین و امکانات داشت نه پرداختی هایش دیر می شد و نکته مهم دیگر اینکه با وجود از دست دادن روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات اما در پایان مهره هایی جذب کرد که جبران تمام روزهای از دست رفته بود.
حالا عده ای بدخواه استقلال یا منفعت طلبانی که نفعشان حمایت از مدیران وقت است مدام در حال افشای قرارداد بازیکنان در دوران فلان مدیر و بهمان شخص هستند بدون اینکه به منافع استقلال فکر کنند. بدون آنکه در نظر بگیرند حمایتشان از مدیر وقت به بهای ایجاد حاشیه برای استقلال است، بدون اینکه بدانند گرانترین بازیکن استقلال حتی از ارزانترین بازیکن رقیب هم مبلغ کم تری گرفته…
سرپرست باشگاه استقلال بهتر است به جای حضور چپ و راست در تلویزیون و پیج اینستاگرام خودش به جای تخریب ساپینتو و ربط دادن  انگور به جیمز وب، تلاش کند فصل نقل و انتقالات را از دست ندهد.
اینکه او هیج قولی به نکونام نداده است بیانگر اقتدار و کار بلدی  او نیست اثبات این نکته است که آمده استقلال را نابود کند و عدم توفیق در نقل و انتقالات به معنای خوش خدمتی به افرادی است که او را به استقلال تحمیل کردند.
آقای سرپرست، تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد صرف این که یک مربی جذب کرده اید آنهم با فشار هواداران، هنر نکرده اید و کار خاصی انجام نداده اید وقتی تیم خالی از مهره های کارساز باشد مورینیو، آنجلوتی و پپ گواردیولا هم باشد نمی تواند تیم را به سر منزل مقصود برساند مگر آنکه سرمنزل مقصود برای شما جایگاه ششم و هفتم جدول باشد!
با شکست در فصل نقل و انتقالات هم نکونام و هم استقلال را نابود کرده اید.
ای کاش وقتی شما آب پاکی را روی دست سرمربی جدید استقلال ریختید، نکونام با توضیح آن به هواداران از حضور در استقلال انصراف می داد تا سرمایه دیگری از این باشگاه با بی کفایتی مدیران نسوزد.
مگر می شود تیمی بدون مهره موفق شود؟
اگر جواد این را پذیرفته باشد ضمن پذیرش  عواقب این توافق، مهر نابودی خودش را هم زده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31643

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.