فریب بازار گرمی ها را نخورید! | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

فریب بازار گرمی ها را نخورید!

  • کد خبر : 31811
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
فریب بازار گرمی ها را نخورید!
بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد تا به شایعه حضورش در استقلال دامن بزند.

به گزارش آوای استقلال، از لحظه فسخ قرارداد دروازه بان سرخ ها گویی آب در لانه مورچه ریخته باشند همه چیز زیرو رو شد و همه به تکاپو افتاده اند.
ده، دوازده هوادار مقابل باشگاه منتظر جلسه مدیران بودند.
هیئت مدیره تشکیل جلسه داد و خبرنگاران و عکاسان پشت در باشگاه صف بستند، درویش اما بعد از جلسه اضطراری، زیر پتو صندلی عقب پنهان شد تا از دید خبرنگاران و هواداران در امان باشد، یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز نارضایتی کرده، پیروانی، وحید امیری، پور علی گنجی و…با گذاشتن استوری به فسخ قرارداد بیرانوند واکنش نشان دادند و هر کدام با هدف آرام کردن هواداران تاکید دارند او به تیم رقیب نمی رود!
از این سو هواداران استقلال منطقی تر از سالهای پیش با موضوع برخورد می کنند.
سالها پیش این دست اخبار کافی بود برای آنکه در هر دو تیم بلوا به پا شود حالا اما هواداران به بلوغ فکری رسیده اند شاید رفتار بیرانوند و عدم محبوبیت دروازه بان سرخ ها و کری زشت او در دربی، هم دلیل دیگری برای این آرامش هواداران استقلال باشد.
تجربه هواداران در اتفاقات مشابه، این آگاهی و پختگی را به آنها داده است که تا بازیکنی قراردادش را امضا نکند، نباید به شایعه حضورش دلخوش بود و نباید با بها دادن به شایعاتی از این دست قیمت بازیکنان را بالاتر برد.
هیچ بعید نیست بیرانوند که فهمید با نوتیس دادن نمی تواند طلبش را زنده کند تصمیم گرفته باشد با فسخ قرارداد، مدیران پرسپولیس و مسئولین دولتی حامی سرخ ها را وادار کند طلبش را بپردازند، بعد از گرفتن مطالباتش بستن قرارداد جدید با شرایط جدید و بهتر، ساده ترین کار است.
پس فسخ قرارداد دلیلی برای پایان کار او با پرسپولیس و حضورش در استقلال نیست.
سکوت و آرامش استقلالی ها بهترین واکنش در این میان است با حفظ این شرایط چنانچه بیرانوند به پرسپولیس برگردد استقلالی ها بازی نخورده اند و قیمت بیرو هم بیشتر از این افزایش نخواهد یافت و اگر هم قیمتش بالا برود استقلال تاوانش را نمی دهد!
طرفداران فهیم استقلال بهتر است فریب بازار گرمی ها را نخورند، همچنان هیجانی از خود نشان ندهند و بی جهت قیمت دروازه بانی که بارها با بی ادبی اش آنها را آزرده، افزایش ندهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31811

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.