فریبا: استقلال ۳ امتیاز ناب از چنگ فولاد گرفت/ در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر خواهد شد | آوای استقلال
1

فریبا: استقلال ۳ امتیاز ناب از چنگ فولاد گرفت/ در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر خواهد شد

  • کد خبر : 18763
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
فریبا: استقلال ۳ امتیاز ناب از چنگ فولاد گرفت/ در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر خواهد شد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم‌های جواد نکونام هم خیلی دونده هستند و هم خیلی خوب پرس می‌کنند و فضاها را می‌ببندند تا به تیم حریف موقعیت ندهند.

به گزارش آوای استقلال، بهتاش فریبا درباره برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شرایط جدول و اینکه امکان از دست رفتن امتیاز وجود داشت، باعث شده بود بازی از لحاظ فنی کیفیت بالایی نداشته باشد. بازی سخت بود زیرا تیم‌های جواد نکونام هم خیلی دونده هستند و هم خیلی خوب پرس می‌کنند و فضاها را می‌ببندند تا به تیم حریف موقعیت ندهند.

وی ادامه داد: در چنین مواقعی بهترین راه حل برای رسیدن به گل این است که از روی ضربات ایستگاهی یا شوت از راه دور دروازه حریف را باز کرد که خوشبختانه قشنگ‌ترین گل لیگ را از سوی مهدی‌پور شاهد بودیم. به بازیکنان و کادرفنی استقلال بابت این برد مهم خسته نباشید می‌گویم.

*هر چه بازی‌ها جلوتر می‌رود دروازه حریفان هم تنگ‌تر می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: استقلال یک ۳ امتیاز ناب را از چنگ فولاد گرفت. شوتی که مهدی‌پور زد چون مسیرش طولانی بود در هنگام رسیدن به گلر فولاد توپ اُفت کرد و همین امر باعث شد تا کاری از دست دروازه‌بان حریف بر نیاید.

فریبا با بیان اینکه تمام بازی‌های لیگ سخت و دشوار هستند، گفت: هر چه بازی‌ها جلوتر می‌رود تیم‌ها سخت و دروازه حریفان هم تنگ‌تر می‌شود و این قاعده فوتبال است. اما در این بازی تیم فولاد خوزستان موقعیت خاصی نداشت جز در یک موقعیت که آن را دروازه‌بان استقلال به خوبی مهار کرد و گرنه در سایر دقایق بازی موقعیت آنها حتی به ۵۰ -۶۰ درصد هم نمی‌رسید.

*استقلال به این پیروزی احتیاج داشت

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: در نیم فصل دوم مطمئنم امتیاز گرفتن سخت‌تر خواهد شد. خداراشکر شرایط استقلال از تمامی جهات در لیگ خوب است و از همه مهم‌تر اینکه در لیگ تا الان خیلی کم گل دریافت کرده‌اند. امیدوارم با همین فرمان به پیشتازی خود در لیگ ادامه هند.

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر استقلال یک بازی مهم دیگر را برد. استقلال به این پیروزی برای اینکه شاگردان مجیدی را در کورس نگه داشت، خیلی احتیاج داشت. بازی سخت و درگیرانه‌ای بود، اما هر چه بود خوشبختانه استقلال ۳ امتیاز را گرفت و دل هواداران را شاد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18763

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.