فریبا: استقلال نکونام شایسته قهرمانی است | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

فریبا: استقلال نکونام شایسته قهرمانی است

  • کد خبر : 35596
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
فریبا: استقلال نکونام شایسته قهرمانی است
پیشکسوت استقلال معتقد است استقلال مستحق قهرمان شدن است.

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگوبا خبرنگار آوای استقلال با اشاره به قهرمانی آبی‌پوشان تهرانی در نیم فصل اول لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال به آنچه لیاقت و استحقاش را داشت رسید و توانست با شایستگی به این مهم دست پیدا کند. استقلال ثبات خود را از از روز اول حفظ کرد و کیفیت فنی بالایی داشت.
وی افزود: نیم فصل اول سخت و پر فشاری بود، چالش و حاشیه نیز برای تیم وجود داشت اما کادر فنی باتجربه استقلال اجازه نداد این مسائل خللی در برنامه‌های تیم ایفا کند. استقلال قدرت خود را در مستطیل سبز نشان داد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آنچه برای ما ناراحتی به همراه داشت بازگرداندن امتیازات تیم‌هایی بود که قانون را زیر پا گذاشته بودند.
وی تصریح کرد: استقلال از جمله تیم‌هایی بود که سقف قرارداد را رعایت کرد و اما کلاه بزرگی سرش رفت، اینکه چنین اتفاقی افتاد نشان از این دارد قوانین را که وضع می‌کنند خودشان قبول ندارند، چرا باید این اتفاق بیفتد.
وی تاکید کرد: نیم فصل دوم امتیاز گیری بسیار سخت می‌شود به قول فوتبالی‌ها دروازه‌ها کوچکتر می‌شود چرا که تیم‌ها شناخت کامل‌تری از یکدیگر به دست آورده‌اند. استقلال اگر می‌خواهد در نیم فصل دوم هم به موفقیت برسد باید تقویت شود چند مهره خوب جذب کند.
بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: تیم جواد نکونام شایسته قهرمانی در لیگ برتر است این تیم می‌تواند در پایان فصل عنوان اولی را به خود اختصاص دهد. همه باید دست به دست هم دهند تا استقلال پیام آور شادی برای هوادارانش باشد اگر اختلافی هست باید از بین برود و همه در راستای موفقیت تیم تلاش کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35596

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.