فریبا: استقلال فوق‌العاده بود/ گل استقلال پرپر شد | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

فریبا: استقلال فوق‌العاده بود/ گل استقلال پرپر شد

  • کد خبر : 38190
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
فریبا: استقلال فوق‌العاده بود/ گل استقلال پرپر شد
پیشکسوت استقلال معتقد است، آبی پوشان در دیدار قبلی خود فوق العاده عمل کردند.

به گزارش آوای استقلال، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به تساوی آبی‌پوشان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال نمایش با صلابتی را در مقابل مس رفسنجان به نمایش گذاشت و در فاز هجومی فوق‌العاده بود.
وی افزود: آنچه کاملا در عملکرد بازیکنان استقلال برای این بازی مسعود بود هماهنگی و پشتیبانی در خط هافبک و حمله بود، بازیکنان حرکات ترکیبی را به خوبی انجام داده و توپ را در نقاط مختلف به گردش درآوردند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: گوستاوو بلانکو به همان مهاجم حرفه‌ای تبدیل شد که همه انتظار داشتند، گلی که او با ضربه سر وارد دروازه می رفسنجان مرد از استانداردهای فوتبال ایران بالاتر بود، بلانکو به درستی جایگیری می‌کند و در زدن ضربات آخر فوق‌العاده است.
بهتاش فریبا تصریح کرد: صحنه مشکوک بازی توپی بود که وارد دروازه عبور کرد اما داور آن را گل اعلام نکرد، به طور حتم این اشتباه بزرگ ترین اشتباه داوری هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران است.
فریبا تاکید کرد: هنوز هفته‌های زیادی به پایان مسابقات لیگ برتر وقت باقی مانده است و استقلال این شانس را دارد با ادامه صدرنشینی به مقام قهرمانی دست پیدا کند. این نمایشی که استقلال در بازی با مس رفسنجان به اجرا گذاشت امیدوار کننده بود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران درخواست دارم نظارت بیشتری به هفته‌های پایانی لیگ برتر داشته و از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده کنند تا دوباره حق استقلال ضایع نشود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38190

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.