فریبا: استقلال در سال جام جهانی باز هم قهرمان می‌شود | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

فریبا: استقلال در سال جام جهانی باز هم قهرمان می‌شود

  • کد خبر : 25806
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
فریبا: استقلال در سال جام جهانی باز هم قهرمان می‌شود
پیشکسوت استقلال گفت: به طور لیگ جذابی را در سال جام جهانی خواهیم داشت اما استقلال توانایی قهرمانی را دارد و می‌تواند از عنوان با ارزش خود دفاع کند.

به گزارش آوای استقلال، «بهتاش فریبا» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به حضور استقلال در اردوی ترکیه برای برگزاری اردوی تدارکاتی اظهار داشت: اگرچه دو سه بازیکن تاثیرگذار از استقلال جدا شدند اما شاکله اصلی این تیم حفظ شد و این اتفاق خوشایندی برای آبی‌پوشان بود.
اظهار داشت:قضاوت درباره استقلال و ساپینتو زود است اما آنچه مشهود است تمرینات پر فشار و نفس‌گیر بدنسازی این تیم در ترکیه است و حکایت از این دارد سرمربی پر تغالی آبی‌پوشان به نظم و انضباط اهمیت می‌دهد.
وی افزود: بهترین فردی که می‌تواند درباره سیستم و کمبودهای بازیکنان حرف بزند ساپینتو ست، او به عنوان سرمربی مسولیت فنی تیم را بر عهده دارد و نفرات را بر اساس تفکرات فنی و تاکتیکی‌اش گزینش خواهد کرد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه استقلال در چه پستی ضعف دارد و یا چه بازیکنانی را برای تقویت می‌خواهد موضوعی است که ساپینتو اولین نفر از آن مطلع است و به طور حتم فکری به حال آن خواهد کرد.
فریبا تصریح کرد: برخی‌ها از تعدد مهاجمان در استقلال انتقاد می‌کنند اما این یک پوئن مثبت برای این تیم است، مربیان با این مهاجمان که هر کدام توانایی‌های منحصر به فردی دارند می‌توانند در طول فصل کمک زیادی به استقلال کنند.

وی تاکید کرد:پیروزی در بازی‌های دوستانه اتفاق خوبی است چرا که از نظر روحی و روانی تیم را تقویت می‌کند اما هنوز راه طولانی تا رسیدن به شرایط ایده‌آل و مطلوب وجود دارد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور لیگ جذابی را در سال جام جهانی خواهیم داشت اما استقلال توانایی قهرمانی را دارد و می‌تواند از عنوان با ارزش خود دفاع کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25806

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.