فریبا:با یک شکست نباید درباره ساپینتو قضاوت کرد | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

فریبا:با یک شکست نباید درباره ساپینتو قضاوت کرد

  • کد خبر : 26389
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
فریبا:با یک شکست نباید درباره ساپینتو قضاوت کرد
پیشکسوت استقلال گفت: هنوز تا پایان لیگ هفته‌های زیادی باقی مانده است و با یک شکست نباید درباره تیم ساپینتو قضاوت کرد، استقلال به طور حتم در این فصل نیز مدعی قهرمانی خواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، «بهتاش فریبا» روز شنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به شکست استقلال در اولین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: سپاهان با توجه به اینکه زودتر از استقلال استارت زد شسرایط بهتری در زمین مسابقه داشت و بازیکنان این تیم از نظر میزان امادگی جسمانی وضعیت بهتری داشتند.
وی افزود: استقلال تمرینات پر فشار بدنسازی را پشت سر گذاشته است و بدنهای بازیکنان این تیم هنوز آزاد نشده است، به طور حتم در هفته آینده شرایط بهتر خواهد شد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: دیدار استقلال و سپاهان جذاب ترین دیدار هفته اول بود، مسابقه‌ای که حسایت زیادی داشت و دو تیم به زمین آمده بودند تا با کسب سه امتیاز برای رقبا خط و نشان بکشند.
فریبا تصریح کرد: خط هافبک سپاهان عامل برتری این تیم در بازی مقابل استقلال بود و انسجام خوبی داشت، این موضوع باعث شد تا استقلال به دو گل برسد.
وی تاکید کرد: متاسفانه در دیدار مقابل  با سپاهان و در اولین هفته لیگ برتر یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد تا زنگ خطر داوری برای آبی‌پوشان به صدا درآید.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هنوز تا پایان لیگ هفته‌های زیادی باقی مانده است و با یک شکست نباید درباره تیم ساپینتو قضاوت کرد، استقلال به طور حتم در این فصل نیز مدعی قهرمانی خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26389

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.