فروپاشی امپراتوری پوشالی گل محمدی و صدری! | آوای استقلال
0
پس از شکست تحقیرآمیز برابر نماینده سعودی در لیگ قهرمانان آسیا

فروپاشی امپراتوری پوشالی گل محمدی و صدری!

  • کد خبر : 14699
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
فروپاشی امپراتوری پوشالی گل محمدی و صدری!
سرخپوشان تهرانی پس از شکست تحقیرآمیز برابر الهلال عربستان با موجی از انتقادهای ریز و درشت در فضای رسانه ای و هواداری رو به رو شدند.
به گزارش آوای استقلال، سرخپوشان تهرانی پس از شکست تحقیرآمیز برابر الهلال عربستان با موجی از انتقادهای ریز و درشت در فضای رسانه ای و هواداری رو به رو شدند.
عملکرد شعیف شاگردان گل محمدی در جریان بازی از یک سو و تصمیمات بد گل محمدی از سویی دیگر باعث شد هجمه بسیار سنگینی علیه گل محمدی راه بیفتد، تا آنها در آستانه یک بحران بی سابقه قرار گیرند.
البته در این میان عده ای در تلاشند مقصر ناکامی و حذف پرسپولیس در آسیا را مدیریت باشگاه معرفی کنند اما کارشناسان با اشاره به ضعف فاحش شاگردان گل محمدی و تصمیمات اشتباه وی این موضوع را رد می کنند تا همچنان یحیی در معرض انتقادات تند قرار داشته باشد.
حالا مشخص نیست سرنوشت کادر فنی و تیم مدیریت این باشگاه چه خواهد شد، عده ای معتقدند وزارت ورزش و جوانان دست به تغییرات گسترده در هرم مدیریتی این باشگاه خواهد زد از طرفی دیگر برخی معتقدند بلاتکلیفی در پرونده کالدرون و خواکین باعث شده مسوولان وزارت ورزش و جوانان ریسک تغییرات را قبول نکنند و همچنان با صدری به فعالیت خود ادامه دهند اما هواداران آنها از هر دو گروه به شدت ناراحت و عصبانی هستند و با واکنش های تند و غیر منتظره گل محمدی و صدری را در یک ردیف قرار دادند و معتقدند پس از تمدید قرارداد گل محمدی و دستیارانش توسط صدری آنها از مدیریت باشگاه به شدت حمایت کردند و هیچ حرفی علیه صدری به زبان نیاورند.
با این تفاسیر به نظر می آید صدری و گل محمدی وارد سخت ترین دوران فعالیت خود در این باشگاه شدند و بعید نیست در آینده ای نه چندان دور علی رغم تصورات خود مجبور به جدایی از این باشگاه شوند تا خانه تکانی بزرگ در این باشگاه رقم بخورد.
اتفاقاتی که یادآور تکرار روزهای سیاه پرسپولیس در دوران گذشته است و بعید نیست دوباره بحران در این باشگاه تکرار شود.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14699

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.