فرهاد چهره محبوب استقلال است/کسی به رکورد نباختن ما نمی رسد | آوای استقلال
2
مختاری فر در گفت و گو با آوای استقلال مطرح کرد؛

فرهاد چهره محبوب استقلال است/کسی به رکورد نباختن ما نمی رسد

  • کد خبر : 18176
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
فرهاد چهره محبوب استقلال است/کسی به رکورد نباختن ما نمی رسد
جعفر مختاری فر صبحت هایی را مطرح کرد.

جعفر مختاری‌فر کاپیتان و هافبک تکنیکی برجسته اسبق تیم استقلال، در مصاحبه ای با خبرنگار آوای استقلال گفت:استقلال یکی از بهترین تیمها در فصل جاری است، تیمی که می تواند مدعی اول قهرمانی باشد.
هرچه از شروع فصل می گذرد، استقلال شرایط بهتری پیدا می کند‌. تمرین و بازی ها باعث شده است که بازیکنان درک بهتری از یکدیگر پیدا کنند و هفته به هفته بهتر با هم هماهنگ شوند.
وی درمورد روند استقلال گفت: استقلال تا به اینجای کار نباخته است و میتواند این روند را ادامه بدهد. زمان ما یا می بردیم یا مساوی می کردیم و رکورد دو سال نباختن را داریم که بعید است تیمی بتواند به این رکورد دست پیدا کند‌.
پیشکسوت استقلال درمورد بهترین خاطره خود از فوتبال گفت: بهترین خاطره من دربی بود که با پرسپولیس یک بر یک شدیم. منظورم دربی ۶۷ است که گل تساوی را من به ثمر رساندم.
وی درمورد دیدار با سپاهان خاطر نشان کرد: بازی با سپاهان تاکتیکی بود‌. حریف توپ را به کناره ها برد تا از این حربه به گل برسه اما استقلال فضاها را بست
پیشکسوت استقلال درمورد زمان بازی خود ادامه داد: من دو پا بودم و هیچ کس نمی‌فهمید چپ هستم یا راست پا در حالی که اول راست پا بودم.
وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال بتواند در اولین دیدار جام حذفی خود پیروز از میدان خارج شود. فرهاد چهره محبوب و دوست داشتنی استقلال است و من امیدوارم که موفق شود‌‌.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18176

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.