فرزامی: دولت دارایی‌های استقلال را بدهد | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

فرزامی: دولت دارایی‌های استقلال را بدهد

  • کد خبر : 28097
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
فرزامی: دولت دارایی‌های استقلال را بدهد
پیشکسوت استقلال گفت: باشگاه استقلال با پشتیبانی مردم پابرجا بوده و خواهد بود و وظیفه مدیران دولتی این است که به این تیم کمک کرده و بستر و امکانات لازم را فراهم کنند، این تیم زمانی ثروتمند‌ترین تیم ایران بود . اگر دارایی‌های این تیم از لحاظ قانونی بازگردانده شود آبی‌ها تا 50 سال دیگر نیازی به پول ندارند.

به گزارش آوای استقلال، «حسین فرزامی» روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت:
وی افزود: به نظر من تیم ملی در جام جهانی به پیروزی نخواهد رسید، شاید با یک تساوی به کارمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی جهان پایان دهیم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با قهرمانی در سوپر جام شرایط بهتری برای ادامه لیگ برتر کسب کرد، این تیم حالا می‌تواند امیدوار باشد در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کرده تا از پرسپولیس پیشی بگیرد.

فرزامی تصریح کرد: ریکاردو ساپینتو مربی پرتغالی استقلال به شناخت بهتری از بازیکنان این تیم دست پیدا کرده است. او در هفته‌های ابتدایی فصل تغییرات زیادی در ترکیب تیم به وجود می‌‍‌آورد و در هر مسابقه چند تغییر ایجاد می‌کرد اما الان شرایط فرق کرده است.
وی تاکید کرد: آجورلو در استقلال کارنامه خوبی از خود بر جای نگذاشت، او مدیریت بدهی بود که کوچک‌ترین بازدهی مثبتی نداشت.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال با پشتیبانی مردم پابرجا بوده و خواهد بود و وظیفه مدیران دولتی این است که به این تیم کمک کرده و بستر و امکانات لازم را فراهم کنند، این تیم زمانی ثروتمند‌ترین تیم ایران بود . اگر دارایی‌های این تیم از لحاظ قانونی بازگردانده شود آبی‌ها تا ۵۰ سال دیگر نیازی به پول ندارند.

وی گفت: من به عنوان یک پیشکسوت برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی لحظه شماری می‌کنم و امیدوارم روزی به سومین قهرمانی خود در آسیا دست پیدا کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28097

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.