فدراسیون فوتبال یا قهرمانی آسیا؟! | آوای استقلال
3
هدفگذاری آجورلو برای فصل؛

فدراسیون فوتبال یا قهرمانی آسیا؟!

  • کد خبر : 23481
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
فدراسیون فوتبال یا قهرمانی آسیا؟!
استقلال لیگ بیست‌ویکم را با موفقیت به پایان رساند و باید به مجموعه این تیم نمره قبولی داد.

به گزارش آوای استقلال، بخصوص مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال که موفق شد با ایجاد محیطی آرام و عمل به اغلب اهدافی که از ابتدای فصل ترسیم کرده بود، استقلال را در مسیر مناسب قرار دهد. حمایت‌های همه‌جانبه مدیرعامل باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی و فراهم کردن محیطی مناسب برای کسب موفقیت سهم بسیاری در قهرمانی این باشگاه داشت. هر چند که کاستی‌های بسیاری هم وجود داشت و استقلال در طول فصل بارها با فقدان زمین تمرین مواجه بود اما به هر شکل نتیجه‌ای که در پایان لیگ بیست‌ویکم به دست آمد، قهرمانی در لیگ برتر بود که بعد از ۸ فصل ناکامی، دستاورد مهم و بزرگی برای این باشگاه محسوب می‌شود.
در کنار آجورلو باید به کادرفنی استقلال نیز اشاره داشت که در بخش فنی عملکردی درخشان داشتند. بخصوص مجیدی که از آخرین فرصت مربیگری خود در استقلال نهایت بهره را برد و موفق شد با ایجاد فضای همکاری ایده‌آل با گابریل پین و دیگر دستیاران خود در نهایت به جام قهرمانی برسد. بدون شک اگر مجیدی این فصل نمی‌توانست با استقلال به جام قهرمانی لیگ برتر دست یابد، دیگر در استقلال فرصت مربیگری نمی‌یافت اما او با اتخاذ تدابیر تازه‌ای در فصل جاری موفق شد به آنچه می‌خواهد دست یابد و در نهایت جام قهرمانی مهمی را برای استقلال به دست آورد.
هر چند که پاسخ دادن به این سؤال که مجیدی به مرزی رسیده که استقلال را در آسیا نیز به توفیق برساند؟ قدری دشوار است اما با ظرفیت‌هایی که در او شکل گرفته و انگیزه بسیاری که برای تکرار موفقیت و جام‌آوری در استقلال دارد، به نظر می‌رسد که اگر مصطفی آجورلو ابزار کافی را در اختیار مجیدی قرار دهد، او احتمالاً در آسیا نیز به توفیقاتی دست خواهد یافت و چه بسا بعد از سال‌ها دوری بتواند جام آسیا را برای این باشگاه نیز به ارمغان بیاورد. هدفی که خواسته طیف بسیاری از هواداران این باشگاه و حتی پیشکسوتان هم هست و همه استقلالی‌ها دوست دارند که باشگاه‌شان بعد از سال‌ها دوری دوباره جام قهرمانی آسیا را به دست آورد.
با توجه به اینکه مجیدی از حمایت حداکثری روی سکوها برخوردار شده و دستیابی به قهرمانی لیگ بیست‌ویکم نیز بر محبوبیت او افزوده و عرصه را برای موفقیت بیشترش فراهم می‌کند، مدیران باشگاه استقلال نیز برای فصل آتی باید استراتژی دقیق‌تری را در پیش بگیرند و با حفظ ستاره‌ها این باشگاه را به سمت قهرمانی در آسیا سوق دهند.
به همین دلیل لازم است که مصطفی آجورلو تمام تمرکز خود را روی ادامه فعالیت در باشگاه استقلال بگذارد و هرگز به فکر رفتن به فدراسیون فوتبال نباشد و استقلال را چنان بسازد که برای رسیدن به جام قهرمانی آسیا هیچ کم و کاستی پیش روی خود احساس نکند. تردیدی نیست جدایی آجورلو در این برهه برای استقلال گران تمام خواهد شد و اگر مدیرعامل باشگاه استقلال چنین عزمی داشته باشد هیچ بعید نیست مجیدی هم از این باشگاه جدا شود و اتفاقاتی در آینده رخ دهد که به سود استقلال نباشد.
در واقع آجورلو در قامت اول تصمیم‌گیرنده این باشگاه باید تمام توان خود را روی محور موفقیت استقلال استوار کند تا شاید بعد از سال‌ها جام آسیا دوباره به ساختمان باشگاه استقلال بازگردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23481

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.