فتح نصف جهان در نقش جهان | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

فتح نصف جهان در نقش جهان

  • کد خبر : 32690
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
فتح نصف جهان در نقش جهان
حالا دیگر سال‌هاست این عبارت را از زبان اهالی فوتبال نمی‌شنویم که این بازی هم مانند سایر دیدارها فقط ۳ امتیاز دارد چون همه به این نکته ایمان آورده‌اند که برخی مسابقات به مراتب اهمیتی فراتر از ۳ امتیاز داشته و به معنای واقعی کلمه ۶ امتیازی هستند.

به گزارش آوای استقلال، جدال دو تیم مدعی قهرمانی را چه با قواعد ریاضی بسنجید و چه با معیارهای فوتبالی محک بزنید همیشه ۶ امتیاز دارد چون تیم پیروز علاوه بر اینکه سه امتیاز بازی را به دست آورده، مانع از کسب ۳ امتیاز این مسابقه توسط یک مدعی دیگر هم شده است و این مسئله تلورانسی ۶ امتیازی در جدول پدید می‌آورد.
استقلال چهارشنبه برای اولین مرتبه در فصل جاری با چنین پدیده‌ای مواجه می‌شود و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.
جدالی فوق العاده حیاتی که البته روی کاغذ حتی مساوی در آن هم برای شاگردان جواد نکونام ارزشمند محسوب می‌شود ولی اعتبار استقلال به حدی است که حتی اگر با تیم امید خودش هم به میدان برود، فقط باید به پیروزی فکر کند بنابراین اصلاً کاری به قدرت حریف و محل برگزاری مسابقه نداریم چون حتی اگر نقش جهان مملو از تماشاگر هم باشد، استقلال باید با پیروزی مقابل سپاهان نصف جهان را فتح کند و با غنیمتی بسیار ارزشمند به تهران برگردد.
لشکر آبی با اقتدار به اصفهان می‌رود و ما بی‌صبرانه در انتظار دیدن پیروزی آنها هستیم. کاری دشوار که البته در سالیان اخیر بارها توسط استقلال انجام شده و اصلاً انجام نشدنی محسوب نمی‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32690

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.