عیار گل‌محمدی را از این پس بسنجید! | آوای استقلال
0
در صورت رقابت عادلانه و منصفانه در لیگ برتر،

عیار گل‌محمدی را از این پس بسنجید!

  • کد خبر : 14394
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
عیار گل‌محمدی را از این پس بسنجید!
یحیی بدون حمایت سلطانیفر و آدمهایش، اگر بتواند قهرمانی را تکرار کند می‌توان او را مربی موفقی نامید وگرنه نتایجی که او تا کنون به نام خودش می‌داند را همه می‌دانند که نتایج یک دولت بود!
به گزارش آوای استقلال، مجید صدری مدیرعامل پرسپولیس به تبعیت از سردار آجورلو با گل محمدی قراردادی سه ساله امضا کرد تا خیال یحیی از این حیث راحت شود اما او اگر آدم باهوشی باشد باید دنبال بهانه های رفتن بگردد هر چند ماندنش منفعتی به ارزش سی میلیارد قرارداد او باشگاه را دارد!
یحیی گل محمدی در روزها و شرایطی راهی پرسپولیس شد که حمایت همه جانبه وزارت ورزش و دولت روحانی را داشت و هر چه میخواست مهیا بود و حتی داوری ها امتیازاتی را تقدیمشان کرد که باعث شد کسی نفهمد نقش یخیی در پرسپولیس چه بود و چقدر بود!
او هم مثل برانکو و کالدرون با سرخ پوشان پایتخت قهرمان شد بدون اینکه تغییر کادر فنی خللی در روند تیم ایجاد کند.
چگونه است که در پرسپولیس هر که آمد با دانش تر از تمام مربیان لیگ برتر بود و هیچ تیمی از پس انها برنیامد؟ چگونه است که این تیمی که پنج سال قهرمان ایران شد در آسیا مقابل حریفان جدی حرفی برای گفتن نداشت و تنها ور ایران هر سال با زور وزارت داوری ها را به نفع خود میدید،قهرمان می‌شد به آسیا می‌رفت تا بتواند یک قهرمانی اسیایی بگیرد اما نتوانست و زورش نرسید؟
یحیی گل محمدی امسال (البته اگر علی نژاد از کنار سجادی برخیزد و از وزارت جدا شود) عیارش مشخص می‌شود درست مثل برانکو که هر کجا رفته جز شکست نتیجه ای ثبت نکرده است!
یحیی بدون حمایت سلطانیفر و آدمهایش، اگر بتواند قهرمانی را تکرار کند می‌توان او را مربی موفقی نامید وگرنه نتایجی که او تا کنون به نام خودش می‌داند را همه می‌دانند که نتایج یک دولت بود!
این سوی میدان فرهاد مجیدی قرار دارد  مربی که تا کنون در استقلال توفیقی نداشته و نتوانسته قهرمانی را به هواداران استقلال هدیه بدهد اما کیست که نداند همان وزارتی که یحیی را به پرسپولیس آورد تا با اهدای قهرمانی ها او را به اسطوره سرخ ها تبدیل کند، فرهاد را به استقلال آورد تا تنها چهره مخبوب باقی مانده را تخریب کتد و پروژه نابودی استقلال را قوی تر پیش ببرد؟
کیست که نداند همان وزارتی که تمام شرایط را برای یحیی مهیا کرد ،تمام تلاشش را به کار برد که سد راه موفقیت فرهاد شود همانطور که سد راه استراماچونی و شفر شد..
امسال تاکید می‌کنم اگر علی‌نژاد از وزارت ورزش برود و تمام دستهای پشت پرده ای که سلطانی فر بر قدرت نشاند تا روزهای پس از رفتنش را مدیریت کند،از ورزش و از فوتبال کوتاه شود میتوان عیار این دو مربی را سنجید.
به نطر می‌رسد هیچکدام از این دو نفر همانی نخواهند بود که تا کنون دیده ایم؛یحیی سال موفقی نخواهد داشت و فرهاد با ناکامی فاصله می‌گیرد.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14394

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.