علت سکوت فدراسیون فوتبال در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا چه بود؟ | آوای استقلال
3

علت سکوت فدراسیون فوتبال در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا چه بود؟

  • کد خبر : 15395
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
علت سکوت فدراسیون فوتبال در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا چه بود؟
در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی از مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست مهلت به باشگاه‌های خاطی ایرانی و حذف آنها از آسیا خبر داده‌اند، اما هنوز فدراسیون فوتبال به صورت رسمی در این خصوص اطلاع رسانی انجام نداده است.

به گزارش آوای استقلال،سکوت فدراسیون فوتبال بابت حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا برای بسیاری از اهالی فوتبال تعجب برانگیز است، به ویژه وقتی که این حقیقت برملا شد فدراسیون فوتبال از چند روز قبل‌تر می‌دانست چنین اتفاقی در حال وقوع است، اما این مساله را رسانه‌ای نکرد!

گفته می‌شود، اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال پس از اطلاع از این موضوع به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنند که از کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهند مهلتی دوباره به مدیران این دو باشگاه بدهد تا در این فُرجه قانونی آن‌ها دو موضوع حقوقی و مالی خود را برطرف کنند.

پس از این درخواست نامه‌ای از سوی دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال آماده و با امضای حسن کامرانی‌فر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شود، اما از آنجا که سال گذشته نیز در جریان ارسال مدارک اطلاعات غیرواقعی به کنفدراسیون فوتبال ارسال شده و این نهاد بالادستی متوجه عدم اصالت آن‌ها شده بود و بابتش فدراسیون فوتبال را ۱۲۰ هزار دلار جریمه کرده بود، با این نامه موافقت نمی‌شود و مخالفت رسمی AFC شامگاه شنبه به اطلاع فدراسیون فوتبال می‌رسد.

پس از دریافت پاسخ نامه، شهاب‌الدین عزیزی خادم، حسن کامرانی‌فر، سعید عباسی، داریوش مصطفوی و دو کارشناس از فدراسیون فوتبال بابت این موضوع جلسه‌ای فوری و اضطراری برگزار می‌کنند و در نهایت تصمیم می‌گیرند روز سه‌شنبه در یک نشست خبری ماجرا را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15395

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.