عقاب پوشالی نسل طلایی در حال محو شدن! | آوای استقلال
1
سقوط بیرانوند از عرش به فرش؛

عقاب پوشالی نسل طلایی در حال محو شدن!

  • کد خبر : 38099
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
عقاب پوشالی نسل طلایی در حال محو شدن!
علیرضا بیرانوند را مدت زیادی است که می‌شناسیم. از همان سالها که نیمکت های سیمانی میدان آزادی تخت خوابش بود!

به گزارش آوای استقلال، اما او در این سال‌ها تغییرات رفتاری بسیاری داشت و خیلی زود یادش رفت که در سال‌های نه چندان دور برای ملحق شدن به استقلال چقدر تلاش می‌کرد و از طریق چه کسانی به دنبال این بود تا به استقلال لینک شود!
بیرانوند اما بعد از پیوستن به پرسپولیس خیلی زود تحت تأثیر فرهنگ حاکم بر آن باشگاه تغییرات رفتاری و اخلاقی محسوسی داشت و کارش به جایی رسید که چندین بار برای هواداران استقلال هم کُری های غیراخلاقی خواند و فراموش کرده بود که روزگاری التماس می‌کرد که استقلال او را برای بستن قرارداد به پای میز مذاکره دعوت کند.
بیرانوند که در بسیاری از بازیهای فصل جاری لیگ برتر اشتباهات عجیبی داشته اخیرا نیز با حرفهای نسنجیده حاشیه ها را علیه خود تشدید کرده و باعث شده است که بیشتر در کانون توجه قرار گیرد و در فضای مجازی مورد تمسخر واقع شود.
دروازه بان پرسپولیس اوایل فصل نیز برای بالا بردن مبلغ قراردادش دنبال بازارگرمی و فشار به مدیران باشگاهش بود و با نقشه قبلی با استقلال وارد مذاکره رسمی شد تا به عنوان یک سوژه داغ مورد توجه رسانه ها قرار گیرد اما همان موقع هم مشخص بود که هدف او تحت فشار قرار دادن مدیران باشگاه پرسپولیس است تا مبلغ قراردادش را افزایش دهند و در نهایت نیز این دروازه بان به هدفش رسید و خیلی شیک و مجلسی پرسپولیس را تیغ زد و قراردادی حدود ۱۰۰ میلیاردی با این تیم بست اما به هر حال ساختار ضعیف فدراسیون فوتبال در خصوص رصد کردن مبالغ دریافتی بازیکنان باعث شده تا قانون سقف قرارداد با ترفندهای مختلف دور زده شود و امثال بیرانوند به ریش فدراسیون و قوانین سازمان لیگ بخندند!
بیرانوند در عین حال معتقد است که گلر اول نسل طلایی و بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران است اما گلهایی دریافتی او با دروازه بان های معمولی و سطح دوم فوتبال ایران تفاوت چندانی ندارد و در این میان باشگاه پرسپولیس ضرر کرده که بابت چنین دروازه بان پراشتباهی مبلغی گزاف پرداخت کرده است.
بیرانوند به تازگی نیز با مصدومیتی عجیب و مشکوک مواجه شده است و به نظر می‌رسد او حدود چهار هفته از رقابت‌های لیگ را از دست بدهد اما با توجه به میزان ناآمادگی فنی و روحی و روانی وی می‌توان گفت که پرسپولیس چیزی از دست نداده است و قرمزها اگر به دنبال بهانه های محکم برای توجیه ناکامی های احتمالی در بازی‌های پیش رو هستند بهتر است بهانه ای به غیر از مصدومیت بیرانوند ارائه کنند چون با وجود این دروازه بان در همین فصل انواع و اقسام گلها را دریافت کرده اند. از گل وسط زمین گرفته تا گل خوردن از زاویه بسته و گل‌هایی که شاید یک گلر مبتدی و آماتور هم دریافت نکند.
به واقع دروازه بان پرادعایی که به غلط دچار خودبزرگ بینی شده بود و تصور می‌کرد بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران است حالا کم کم متوجه می‌شود که بود و نبودش نه تنها در تیم ملی بلکه در تیم باشگاهی خودش هم به چشم نخواهد آمد.
هر چند ما دلمان برای بیرانوند و سوتی های وحشتناک او تنگ می‌شود و امیدواریم که او زودتر به ترکیب پرسپولیس برگردد تا دوباره با دیدن سوتی های وحشتناک وی به وجد بیاییم اما به راستی آیا چنین دروازه بانی ۱۰۰ میلیارد می ارزد؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38099

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.