عضو هیات مدیره استقلال: خط قرمزی در دفاع از حقوق تیم ندارم | آوای استقلال
3

عضو هیات مدیره استقلال: خط قرمزی در دفاع از حقوق تیم ندارم

  • کد خبر : 36844
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
عضو هیات مدیره استقلال: خط قرمزی در دفاع از حقوق تیم ندارم
سخنگوی هیات مدیره استقلال گفت: همیشه از حقوق تیم با صدای بلند دفاع کرده‌ام و خط قرمزی در این خصوص ندارم.

به گزارش آوای استقلال، فرشید سمیعی درخصوص برد استقلال مقابل نفت آبادان و بازی این هفته مقابل ملوان، اظهار داشت: برد مهمی بود که ۳ امتیاز مهم را برای مجموعه استقلال به همراه داشت. خوشحالم که تیم، نیم فصل دوم را با برد شروع کرد و این امیدواری بیش از پیش شد که می‌توانند مانند نیم فصل اول، روند رو به جلوی خودشان را محکم و مقتدر تا پایان فصل ادامه بدهند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درمورد داوری این دیدار گفت: متاسفانه رویه واحدی برای دادن کارت در لیگ ایران وجود ندارد و کارت های زرد متعددی به صورت سختگیرانه در این بازی به بازیکنان استقلال داده شد. شما بازی‌های روز پنجشنبه را با بازی استقلال مقایسه کنید. در برخی بازی‌ها داور به سختی دست به جیب می‌شود اما در یک بازی به راحتی و پشت سرهم کارت می‌دهند.
وی افزود: حتی یک کارت اشتباه بعدا در قهرمان شدن یا نشدن یک تیم تاثیر دارد. همین کارت‌های بازی قبلی باعث‌ شد سرمربی ما یکی دو بازیکن موثر و ثابت خود را برای بازی با ملوان در زمین حریف نداشته باشد. قطعا حتی یک کارت اضافه یا کم در اینکه کدام تیم قهرمان شود تاثیر خواهد داشت. در خصوص بازی با ملوان هم باید عرض کنم که همیشه بازی در انزلی برای تیم های مهمان سخت بوده و استقلال نیز قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت.
سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال، تصریح کرد: مهمترین نکته این است که از این پس باید همه اعم از مدیران و هواداران، متمرکز بر بازی‌های استقلال باشیم. باید با جان‌ودل از تیم حمایت و از حقوقش دفاع کنیم. تجربیات پیشین نشان داده، اندکی عدم تمرکز و پرت شدن حواس‌ها به حواشی، باعث تضییع حق تیم استقلال می‌شود. برای اینکه دست‌های پشت پرده که آرزوی عدم موفقیت این تیم را دارند به مراد دل خود نرسند، باید با تمام وجود از تیم و کادر فنی مراقبت و حفاظت کنیم.
سمیعی گفت: همیشه از حقوق تیم با صدای بلند دفاع کرده‌ام و خط قرمزی در این خصوص ندارم. البته هزینه‌اش را پرداخت کرده‌ام که احتمالا هواداران از آن آگاه هم نشده‌اند. اگر زمانی کمتر صحبت و سکوت کرده‌ام به دلیل تغییر سمت و همچنین سیاست‌های باشگاه بوده ولی با صحبتی که با کادر فنی داشته‌ام ان‌شاالله بیشتر از گذشته در خدمت تیم و حامی حقوق حقه آن خواهم بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36844

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.