عرفان باقری نرفته برگشت خورد! | آوای استقلال
4

عرفان باقری نرفته برگشت خورد!

  • کد خبر : 24452
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
عرفان باقری نرفته برگشت خورد!
مدیران باشگاه پرسپولیس بدون بررسی جوانب، قصد داشتند به صورت غیر قانونی با یکی از بازیکنان تیم های پایه استقلال قرارداد امضا کنند.

به گزارش آوای استقلال، عرفان باقری بازیکن آکادمی باشگاه استقلال است که با آنها قرارداد حرفه ای امضا کرده و به ادعای مسئولان این باشگاه حتی ۷۰ میلیون تومان هم پول گرفته است اما در اقدامی قابل توجه و عجیب باشگاه پرسپولیس با این بازیکن وارد مذاکره شد و درحالی که هنوز برگه فسخ قرارداد باقری در دستانش نبود به باشگاه پرسپولیس رفت که در همان روز رضا درویش مدیرعامل این باشگاه وقتی با خبرنگاران روبرو شد و از او در مورد این بازیکن سوال پرسیدند منکر دیدن این بازیکن شد.
چند روز بعد از این حضور عرفان باقری مجددا در باشگاه پرسپولیس با برگه فسخ قرارداد یک طرفه حاضر شد و سپس بعد از صحبتش با مسئولان این باشگاه در جمع خبرنگاران از پیوستنش به این تیم خبر داد.
همه این اتفاقات در حالی رخ داد که مسئولان استقلال به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند و با قاطعیت اعلام کردند که باقری بازیکن استقلال است و اگر پرسپولیس این قرارداد را ثبت کند با شکایت آنها پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته می شود.

بعد از این صحبت ها مشخص شد که ادعای استقلالی ها درست است و این باشگاه پرسپولیس است که مشخص نیست تیم حقوقی و نقل و انتقلاتی آن چرا تا قبل از بررسی همه جوانب قرارداد این بازیکن با استقلال از وی خواسته اند که در باشگاه حاضر شود و حتی مقابل خبرنگاران مصاحبه کند!

ماجرا در مورد این بازیکن وقتی جالب می شود که مشخص شده اصلا عرفان باقری در لیست یحیی گل محمدی نیست و بلکه آکادمی پرسپولیس این بازیکن را برای رده جوانان در نظر داشته و سپس بعد از اینکه به عضویت پرسپولیس در آمد او را در تمرینات بزرگسالان به یحیی گل محمدی معرفی کنند. این تنها اشتباه پرسپولیس در مورد جذب بازیکن زیر ۲۳ سال نیست. در مورد امیر شهیم هم آنها دچار همین اشتباه شده و بازیکنی را به محل باشگاه فراخوانده بودند که هنوز تکلیف قراردادش با ماشین سازی و خیبر خرم آباد مشخص نیست. مساله اینجاست که چرا مسئولان آکادمی پرسپولیس و در راس آنها محسن خلیلی این پیشنهاد را به باشگاه داده اند و ممکن بود با قرارداد با چنین بازیکن جنجالی پرسپولیس را به دردسر بزرگی بیندازند.

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس هر چقدر در جذب مهره های مورد نظر گل محمدی موفق عمل کرده در بحث جذب بازیکنان جوان مسیر اشتباهی را در پیش گرفته است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24452

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.