عذرخواهی تیم ملی از پرسپولیس؟ | آوای استقلال
2
جان ها فدای عزت نام ایران شده است؛

عذرخواهی تیم ملی از پرسپولیس؟

  • کد خبر : 33859
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
عذرخواهی تیم ملی از پرسپولیس؟
وقتی همه امکانات ورزش کشور را در اختیار این تیم قرار می دهند، وقتی بودجه ورزش کشور برای آسیایی شدن این تیم هزینه می شد، وقتی داوران را به جانب داری این تیم می گماشتند، وقتی سوگلی شد و لب تر کرد برایش به صف شدند تا هر آنچه می خواهد همان شود، وقتی...این روزها را باید پیش بینی می کردند که وقیحانه بخواهند به خاطر مصدومیت بازیکن تیم شان در بازی های تیم ملی کشور، باید از آنها عذرخواهی شود!

به گزارش آوای استقلال، راه رسیدن به استقلال و پرسپولیس، تراکتور و سپاهان…از تیم ملی می گذرد، این تیم ملی است که به بازیکنان اعتبار می دهد، پیراهن تیم ملی است که آرزوی بازیکنان است وگرنه تیم باشگاهی که این تیم نشد، یک تیم دیگر!
روزگاری دعوت به تیم ملی افتخار بود و نشستن روی نیمکتش مایه مباهات، روزگاری سر می گذاشتند مقابل توپ تا مبادا از خط دروازه ایران بگذرد حالا آقایان آمده اند و با وقاحت و گستاخی می گویند بازیکن ما در تیم ملی مصدوم شده است باید از ما عذرخواهی کنید؟
بازیکن شما اگر در تیم ملی بازی نکند چطور لذت تجربه بازی های بین المللی را بچشد؟
با حضور در پرسپولیس که همان دور اول حذف می شود؟
بازیکن شما در تیم ملی به چشم نیاید چطور به رویای ترانسفر شدنش لباس عافیت بپوشاند، در پرسپولیس با نتایج نوبرانه اش مقابل قشقایی یا شکست های پی در پی به تمام تیم هایی آسیایی؟
وقتی تیم ملی امید را فدای بازی های باشگاهی تیم شما کردند باید هم حالا توهم برتری به شما دست بدهد!
تیم امید به خاطر خودخواهی شما در هانگژو ناکام ماند.
شما تیم امید را به لحاظ روحی _روانی تخریب کردید و باعث حذف زود هنگام آنها شدید شما باید از تیم ملی، از بازیکنان تیم ملی از همه مردم و نه تنها از علاقمندان به فوتبال، عذرخواهی کنید!
به جای عذرخواهی و شرمساری طلبکار شده اید و به ساحت تیم ملی جسارت می کنید؟
البته وقتی با فساد بازیکن تان در اتوبوس تیم ملی برخورد نشد شما هم حق دارید گمان کنید تیم ملی متاع بی ارزشی است که می توان به آن لگد زد و وجود آن را مضر دانست اما اینگونه نیست، شاید مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با نگاه رنگی شان شما را دچار این توهم کرده باشند اما مردم به شما اجازه هتک حرمت نام ایران و تیم ملی را نمی دهند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33859

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.