عبداللهی: اگر قرار بود تماشاچی بیاید،حداقل اجازه می دادید کادر ما کامل بیاید! | آوای استقلال
2
نگاه دوگانه فدراسیون باعث اعتراض استقلالی ها شد

عبداللهی: اگر قرار بود تماشاچی بیاید،حداقل اجازه می دادید کادر ما کامل بیاید!

  • کد خبر : 4490
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
عبداللهی: اگر قرار بود تماشاچی بیاید،حداقل اجازه می دادید کادر ما کامل بیاید!
پیش از دربی به ما گفتند که نفرات باید محدود باشد. مدام تذکر می‌دادند که کسی نیاید. حتی اجازه ندادند ما چهار ماساژور خودمان را به ورزشگاه ببریم. گفتند فقط دو نفر ماساژور بیاید. اگر قرار بود این همه آدم متفرقه در ورزشگاه باشند، لااقل می‌گفتند ما هم نفرات خودمان را به ورزشگاه می‌بردیم.
پیش از دربی در نشست هماهنگی بازی به نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال تذکر داده بودند که افراد محدودی دور و بر تیم باشند و اجازه داده نمی‌شود نفرات زیادی استقلال را در این بازی همراهی کنند. حتی درباره همراهی ماساژور هم به استقلالی‌ها تذکر داده بودند در حالی که در جریان بازی مشخص شد حتی جایگاه خبرنگاران به افرادی خاص سپرده شده است. استقلالی‌ها از این تناقض‌ها به شدت ناراحتند.
استقلال با باخت دربی ۹۵ را تمام کرد و نتوانست حتی یک امتیاز هم از این بازی بگیرد. با توجه به اینکه استقلال شکست دیگری را هم تجربه کرده و دیگر شانسی در لیگ برتر ندارد، از این پس چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟
 طبعاً باید به دنبال موفقیت در جام حذفی باشیم. جام حذفی برای ما حالا پراهمیت و مهم شده است. ما چهارشنبه بازی مهم و سختی با ذوب‌آهن داریم و باید خودمان را جمع و جور کنیم تا در آن بازی به نتیجه دلخواه برسیم. اگر خوب برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم در آن بازی به نتیجه مناسب برسیم و یک مرحله دیگر جلو برویم. ضمن اینکه ما در دربی هم بدشانسی آوردیم و گرنه ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد.
منظورتان صحنه پنالتی روی مهدی قایدی است؟
 همین طور است. نمی‌خواهم بگویم اگر آن صحنه را به نفع ما سوت می‌زد و اعلام پنالتی می‌کرد حتماً برنده بودیم اما اگر پنالتی می‌گرفت شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد و ما می‌توانستیم دست پر این بازی را ترک کنیم. به هرحال تمام شد و رفت و صحبت کردن درباره آن پنالتی دیگر بی‌فایده است. باید تلاش کنیم و خودمان را به شرایط آرمانی برگردانیم.
درجریان این بازی درگیری‌های متعددی رخ داد که شما هم یک سوی ماجراها بودید. در آن لحظات که بازی وارد فاز بحرانی خود شد چه اقداماتی انجام دادید.
از نظر من اتفاقات آنقدر حاد نبود. خوشبختانه مسأله عجیب و غریبی رخ نداد و دو تیم هم سعی کردند خودشان را کنترل کنند. به هرحال در بازی‌های بزرگ چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و اجتناب ناپذیر است. البته ما پیگیر برخی رفتارها هستیم و از طریق واحد حقوقی مسائل را دنبال می‌کنیم.
نکته عجیب در این بازی حضور افراد متفرقه روی سکوها بود. این ماجرا در حالی که به تیم‌ها گفته شده بود نفرات کمی را با خود به ورزشگاه ببرند، جای تعجب و شگفتی داشت.
همین طور است. پیش از دربی به ما گفتند که نفرات باید محدود باشد. مدام تذکر می‌دادند که کسی نیاید. حتی اجازه ندادند ما چهار ماساژور خودمان را به ورزشگاه ببریم. گفتند فقط دو نفر ماساژور بیاید. اگر قرار بود این همه آدم متفرقه در ورزشگاه باشند، لااقل می‌گفتند ما هم نفرات خودمان را به ورزشگاه می‌بردیم. این تناقض‌ها زیبنده فوتبال ما نیست و امیدوارم اصلاح شود.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4490

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.