عالمی: یزدانی برود، استقلال لطمه می خورد | آوای استقلال
2

عالمی: یزدانی برود، استقلال لطمه می خورد

  • کد خبر : 19961
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
عالمی: یزدانی برود، استقلال لطمه می خورد
استقلال روز چهارشنبه به مصاف تیم هوادار می‌رود و شاید در این بازی چند بازیکن خود را به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا نداشته باشد، البته استقلال امیدوار است بتواند به صدرنشینی خود در مسابقات لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش آوای استقلال، ایمان عالمی بازیکن سابق استقلال معتقد است که این تیم قهرمانی‌اش را تا حدود زیادی مدیون خط دفاع این فصل خود است. عالمی در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص نتایجی که استقلال در نیم فصل گرفت و قهرمان شد، این‌طور می‌گوید: «باید قهرمانی استقلال در نیم فصل اول را به هواداران این تیم تبریک بگویم. استقلال در فصل بیست و یکم تغییرات زیادی داشت و بازیکنان جوانی را به خدمت گرفت که در ابتدای فصل چندان با هم هماهنگ نبودند، اما رفته رفته همین جوان‌ها در کنار هم به هماهنگی رسیدند و توانستند قهرمان نیم فصل شوند. این را باید بگویم بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بهترین بازی این تیم در فصل جاری بود. در این بازی استقلال سه گل زد و چند گل هم نزد. در بازی با نفت استقلالی‌ها نشان دادند که به پختگی رسیده‌اند. امیدوارم استقلال در نیم فصل دوم با رفع نقاط ضعف خود همچنان به این صدرنشینی ادامه دهد و در نهایت قهرمان شود. استقلال به یک دفاع راست و هافبک چپ و همچنین بازیکن پشت فوروارد نیاز دارد.»
عالمی در ادامه صحبت‌هایش با تمجید از کار خط دفاعی استقلال این‌طور می‌گوید: «در فصل جاری استقلال خیلی خوب کار کرده و در میان مدافعان استقلال، سیاوش یزدانی یکی از بهترین بازیکنان بوده است. امیدوارم قضیه سربازی این بازیکن و احتمال جدایی‌اش از استقلال درست نباشد چون استقلال در چنین حالتی حتماً لطمه می‌خورد.» مربی سابق استقلال درخصوص بازی این تیم با هوادار نیز این‌طور می‌گوید: «تیم هوادار بعد از ۱۵ هفته از لیگ با تجربه شده است و می‌تواند برای استقلال دردسر‌ساز شود اما استقلال برای اینکه قهرمان شود نباید امتیازات را از دست بدهد.»

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19961

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.