عالمی: خطیر و نکونام در حضور پیشکسوت‌ها قرار همدلی گذاشتند | آوای استقلال
1
همه باید به آرامش استقلال کمک کنند؛

عالمی: خطیر و نکونام در حضور پیشکسوت‌ها قرار همدلی گذاشتند

  • کد خبر : 33634
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
عالمی: خطیر و نکونام در حضور پیشکسوت‌ها قرار همدلی گذاشتند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جواد نکونام و علی خطیر قرار گذاشتند تا در کنار هم برای موفقیت و سربلندی تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد تلاش کنند و به طور حتم آنها یکدل با تمام وجود این کار را انجام خواهند داد.

به گزارش آوای استقلال، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به مراسم آشتی کنان رسمی علی خطیر و جواد نکونام با حضور تنی چند از بزرگان استقلال اظهار داشت: من اسم آن را آشتی‌کنان نمی‌گذارم چرا که قهری نبود که بخواهد آشتی اتفاق بیافتد، این دو عزیز دچار اختلاف نظر و سو تفاهم شده بودند که جلسه مشترکی را برگزار و آنها را برطرف کردیم.
وی افزود: به هر حال سو تفاهم وجود داشت که باعث شد این جلسه مشترک برگزار شود، مشکلات و چالش‌های مالی که از گذشته وجود داشت و به امروز رسیده  آنقدر بزرگ هست که در روند استقلال تاثیر منفی گذاشته و این حاشیه‌ها را به وجود آورده باشد، در این جلسه پیشنهاداتی مطرح شد تا بلکه بتوان برای برطرف کردن آنها تلاش کرد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام یکی از مربیان مستعد، با دانش و بزرگ فوتبال ایران است که برای یک برنامه و پروژه سه ساله هدایت استقلال را بر عهده گرفته است او باید برنامه‌ها و اهداف مد نظر خود را دنبال کند تا بتوان به موفقیت برسد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استقلال پتانسیل بالایی داشته و از جواد نکونام در رأس هرم مادر فنی خود اضافه می‌کند این توانایی را دارد که در همین فصل اول به موفقیت برسد اما همانطور که گفتم وی برای برنامه سه ساله به استقلال آمده است و باید به جواد فرصت داد.
وی تاکید کرد: به طور حتم این سو تفاهمات برطرف شد تا استقلال در مسیر همدلی و اتحاد قرار بگیرد، استقلال به عنوان تیمی که عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد سزاوار این است در فضایی آرام و بدون حاشیه برنامه‌هایش را دنبال کند و همه هر قدمی که می‌تواند بر دارند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا این رفع کدورت‌ها دایمی است یا دوباره ممکن است آنها دوباره وارد اختلاف شوند، گفت: این دو عزیز در حضور بزرگان باشگاه استقلال این قرار را گذاشتند تا در کنار هم برای موفقیت و سربلندی تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد تلاش کنند و به طور حتم آنها یکدل با تمام وجود این کار را انجام خواهند داد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33634

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.