عالمی: استقلال با جدایی مجیدی دچار مشکل شد | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

عالمی: استقلال با جدایی مجیدی دچار مشکل شد

  • کد خبر : 25414
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
عالمی: استقلال با جدایی مجیدی  دچار مشکل شد
ایمان عالمی در مورد شرایط فصل جدید استقلال گفت: شرایط استقلال خوب بود اما بعد از قهرمانی و جدایی فرهاد مجیدی دچار مشکل شد.

به گزارش آوای استقلال، ایمان عالمی درمورد سرمربی استقلال گفت: انتخاب سرمربی جدید طول کشید و مشکلاتی به وجود آمد اما الان کارها روی روال افتاده و اتفاقات خوبی در حال افتادن است. مسئئولان باشگاه قرادادها را تمدید کردند و یارگیری هم انجام می‌‌شود. فکر می‌کنم با این ساپینتو که رزومه نسبتا خوبی هم دارد استقلال امسال می‌تواند روال خوب قبلی خودش را حفظ و نتایج خوب قبلی را تکرار کند.

پیشکسوت استقلال در مورد نگرانی از حضور ساپینتو و آینده تیم با هدایت او، گفت: شاید به خاطر اینکه سرمربی جدید آمده هواداران نگرانی داشته باشند اما باید ببینیم در کوران مسابقات چه اتفاقی می‌افتد. در آنجا عملکرد و نتیجه یارگرری‌های او را می‌بینیم. الان حضورش برای همه مثل هندوانه دربسته است اما امیدوارم مثل استراماچونی هواداران را به هیجان بیاورد.

عالمی درباره خریدهای استقلال عنوان کرد: در فوتبال حرفه‌ای رقابت در نقل و انتقالات خیلی مهم است و استقلال هم در این بازار خوب رقابت می‌کند. باشگاه عملکرد خوبی هم در حفظ بازیکنان فصل گذشته و هم در جذب بازیکنان جدید داشت. حفظ خارجی‌ها یعنی یامگا و آمانوف و سیلوا یا بازیکنان ایرانی تیم که شرایط خیلی خوبی دارند، کار خیلی سختی بود. وقتی این اتفاق افتاده یعنی باشگاه کار بزرگی کرده است. یامگا قصد جدایی داشت اما این بازیکن وقتی چنین بازیکنی در تیم مانده و جدا نشده یعنی قراردادها را حرفه‌ای بسته‌اند. پس مدیران باشگاه عملکرد موفقی داشتند.

هافبک اسبق استقلال در مورد انتظار تکرار قهرمانی در فصل جدید، گفت: رسیدن به قله تلاش می‌خواهد اما حفظ آن تلاش دوبرابر می‌خواهد. برای تکرار موفقیت و قهرمانی، تداوم کار مهمترین مساله است. امیدوارم با تمرکز و تلاش بیشتر امسال هم تیم استقلال قهرمان شود و با تکرار قهرمانی، خوشحالی هواداران باز هم ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25414

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.