عاقبت اندیشی کمیته داوران | آوای استقلال
0
پنالتی های سهمیه ای برای پرسپولیس

عاقبت اندیشی کمیته داوران

  • کد خبر : 38406
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
عاقبت اندیشی کمیته داوران
سهیل مهدی به زیبایی هر چه تمام تر با انکار حرفهای خودش در خصوص سرنوشت قهرمانی در صورت تساوی امتیازات، ثابت کرد آنها از تمام ظرفیت های خود برای قهرمان کردن پرسپولیس استفاده می کنند.

به گزارش آوای استقلال، مهدی ثابت کرد حرفهایی که در خصوص او گفته می شود شایعه و حرفهای بی پایه و اساس نیست و او به واقع یکی از مهره های موثر و تاثیر گذار در کسب پیروزی و کسب امتیازات سرخ ها است.
در کمیته داوران هم علی خسروی و خداداد افشاریان ارزش حضورشان برای پرسپولیس بسیار بیشتر از تمام خریدهای گران قیمت این تیم است مهندسی داوری آنها حرف ندارد و به قول معروف موی لای درز کارشان نمی رود.
فرقی نمی کند چه کسی داور بازی باشد آنها موظف هستند نتیجه را به نفع پرسپولیس رقم بزنند مگر آنکه در این میان یک نفر پیدا شود که نخواهد شرف را بفروشد و وجدان را زیر پا بگذارد و حق و عدالت را سر ببرد آنوقت می شود حکایت کمک داور بازی استقلال _ آلومینیوم که به خاطر اعلام گل استقلال از فهرست داوران هفته کنار گذاشته شد و به احتمال زیاد در سایر بازی های باقی مانده نیز به او بازی نمی دهند!
ملاک انتخاب این روزهای کمیته داوران برای بازی های استقلال و پرسپولیس چیزی غیر از حرفه ای گری و اجرای عدالت است.
همین که بتوانند کار را درست از آب در بیاورند و پرسپولیس را برای کسب پیروزی یاری کنند کافی است. منتها آنها که جسورتر باشند و بهتر بدانند چطور می شود برای سرخ ها در شرایطی که پنالتی نیست، اعلام پنالتی کنند یا چطور از پس مردود کردن گل سرخپوشان بربیایند در اولویت قرار
می گیرند. برای استقلال هم داورانی که بتوانند با جسارت علیه استقلال عمل کنند، گل هایش را نبینند، پنالتی هایش را نگیرند، آفساید حریف در موقعیت گلزنی به استقلال را نبینند و…. انتخاب می شوند.
فعلا یا هر داوری که برای بازی های پرسپولیس انتخاب شده توانسته برای این تبم سهمیه یک پنالتی را اعمال کند یا کمیته داوران کسانی را انتخاب کرده اند که بتواند از پس این کار بربیاید!!
بازی های پرسپولیس را مرور کنید تا تبانی و مهندسی داوری ها را به وضوح و به کرات ببینید آنها حتی به فکر تفاضل گل پرسپولیس هم هستند و تلاش می کنند با ضرب و زور پنالتی های سهمیه ای هم که شده شرایط تفاضل گل پرسپولیس را بهبود ببخشند تا روز مبادا در گِل نماند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38406

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.