طوفان آبی در بحران مالی | آوای استقلال
2
کم کاری مدیران، خوش غیرتی بازیکنان!

طوفان آبی در بحران مالی

  • کد خبر : 30118
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
طوفان آبی در بحران مالی
درست در شبی که استقلالی های سراسر ایران مثل اسپند روی آتش بودند و منتظر اقدام مسئولین برای پرداخت طلب استرا، بازیکنان استقلال تحت هدایت ساپینتو مقابل حریف آماده خود کولاک کردند و در حالی که انتظار می رفت تحت تاثیر حواشی اخیر تیم منسجمی را شاهد نباشیم اما مربی خوش فکر پرتقالی تیمش را جوری روانه زمین کرد که مقتدرانه سه امتیاز بازی را کسب کنند.

به گزارش آوای استقلال، این فصل هر چقدر مدیریت بی لیاقت است و کم کاری می کند “تیم” سنگ تمام می گذارد و با کسب نتایج مطلوب دل های لرزان هواداران را به غیرت مثالزدنی خود گرم می‌کنند.
تکرار قهرمانی سال گذشته، آرزوی همه استقلالی های اصیل و متعصب است و قطعا با حمایت همه جانبه خود تیم محبوبشان را در کسب این افتخار یاری خواهند کرد اما در این میان فتح اله زاده باید بداند در شرایطی که نه امکانات مناسبی برای تیم فراهم کرد، نه مطالبات کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کرد، نه درآمدزایی داشت، نه طلب استراماچونی را از راه درآمدزایی پرداخت کرد…
نمی تواند نقشی برای خود در کسب این نتایج خوب و قهرمانی پایان سال متصور و
سهمی برای خودش قائل شود!
مدیریتی که تنها شعار داد، مصاحبه کرد، مدیران قبلی را تخریب کرد، ناله و شیون کرد و تا توانست وقاحت به خرج داد و حتی در کمپ ناصر حجازی اتاق مورد نظر ساپینتو را به او نداد و از قدرت خود برای تصاحب آن اتاق استفاده کرد، هیچ نقش و هیچ سهمی در این بردهای جانانه و قهرمانی پایان فصل ندارد!
مدیریتی که به جای حل مشکل بزرگ استقلال تمام وقت خودش را صرف انجام مصاحبه در شبکه ها و برنامه های مختلف تلویزیونی می کرد، مدیریتی که از بدهی باشگاه به استراماچونی مطلع بود و باید رسیدگی به این موضوع را در صدر  برنامه های باشگاه قرار می داد اما چنین نکرد، مدیریتی که به جای تامین منابع مالی برای پرداخت طلب استرا و البته مطالبات بازیکنان،‌ طلب خودش را از حساب باشگاه برداشت می کند، چه نقشی در این نتایج خوب تیم دارد؟
هواداران را دیگر نمی شود با مصاحبه شعاری، فریب داد. آنها به خوبی در جریان تمام مشکلات باشگاه و بازیکنان و کم کاری مدیران، هستند و هرگز به تیم رسانه ای مدیریت اجازه نمی دهند امتیاز این بازی ها در رزومه، فتح الله زاده نوشته شود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30118

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.