طاهری: کادر فنی مس جو را بهم ریخت | آوای استقلال
2

طاهری: کادر فنی مس جو را بهم ریخت

  • کد خبر : 29519
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
طاهری: کادر فنی مس جو را بهم ریخت
سرپرست استقلال در مورد حواشی دیدار با مس کرمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آوای استقلال، بیژن طاهری: کادرفنی فنی مس به تخت سینه ساپینتو کوبید و جو را برهم ریختند، وقتی ۳ بر ۱ جلو هستیم چه دلیلی دارد بخواهیم جو را متشنج کنیم؟

وی افزود: متاسفانه اتفاقات خوبی در جریان دیدار رخ نداد و تصمیمات داوری نیز مزید بر علت شد. داور این دیدار در ۳ مشکوک به ضرر استقلال سوت زد و همین عوامل باعث شد تا در زمین کار یک مقدار با تنش دنبال شود این در حالی است که داور مسابقه یک پنالتی باید به سود استقلال اعلام می‌کرد و روی ضربه بازیکن حریف به صورت یامگا هم باید او را اخراج می کرد ضمن اینکه در یک صحنه هم پیراهن روزبه چشمی را گرفتند که این صحنه هم از چشم داور دور ماند.

سرپرست استقلال اضافه کرد: نمی‌دانم در فوتبال ایران چرا به این شکل هست که کنار زمین باید تا این مقدار شلوغ باشد و همین شلوغی ها همیشه باعث درگیری می‌شود ضمن اینکه رفتار زننده کادر فنی مس کرمان نیز باعث شد تا متاسفانه آن ماجرا ها پیش بیاید. چه دلیلی داشت در شبی که بازی را برده بودیم بخواهیم شروع کننده برخی اتفاقات باشیم. این اعضای کادر فنی مس کرمان بودند که به سمت نیمکت ما و سرمربی استقلال هجوم آورده و به تخت سینه او زدند. فیلم این اتفاقات هم موجود است

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29519

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.