طاهری: آقای اسکوچیچ! به استقلالی‌ها بازی بده | آوای استقلال
0
کرونای بازیکنان ساختگی نبود

طاهری: آقای اسکوچیچ! به استقلالی‌ها بازی بده

  • کد خبر : 20422
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
طاهری: آقای اسکوچیچ! به استقلالی‌ها بازی بده
بازی نکردن استقلالی‌ها در تیم ملی تبدیل به یک معمای بزرگ شده و اعتراض‌های هواداران این باشگاه را هم به دنبال داشته است.

به گزارش آوای استقلال، بدون شک اگر در بازی تشریفاتی امروز نیز سرمربی تیم ملی به بازیکنان استقلال بازی ندهد، دامنه اعتراض‌ها به سرمربی تیم ملی قوت خواهد گرفت. گفت‌و‌گو با سرپرست باشگاه استقلال حول همین محور است. بیژن طاهری از اسکوچیچ انتظاراتی دارد.

بعد از مدت‌ها دوباره تمرینات شما با حضور اکثریت بازیکنان (به جز ملی‌پوشان) برگزار می‌شود و انگار حال استقلال خوب است.
به خاطر شیوع ویروس کرونا ما شرایط خوبی در استقلال نداشتیم و بشدت نگران بچه‌ها بودیم. همان‌طور که دیدید چند روز متوالی تمرینات ما تعطیل بود اما در روزهای اخیر آرام، آرام همه غایبان رسیدند و با حضور ملی‌پوشان تمرینات ما شکل ایده‌آلی پیدا می‌کند. الان همه انگیزه ما موفقیت در بازی روز جمعه است و تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل مقابل هوادار بازی کنیم.
به نظر می‌رسد چالش آن‌چنانی پیش روی شما نباشد.
این‌طور نیست. در نیم فصل دوم قدری کار دشوار می‌شود و کادر فنی این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده است. شک ندارم با حساسیتی که مسئولان فنی تیم ما دارند اوضاع تحت کنترل خواهد بود و صدرنشینی ما ادامه پیدا خواهد کرد. ما هیچ دیداری را در نیم فصل دوم دست‌کم نمی‌گیریم و با قدرت در لیگ حاضر می‌شویم. چیزی که من در تمرینات می‌بینم همه بچه‌ها هم مصمم هستند با همه قوا در نیم فصل دوم حاضر شوند و همان نتایجی که در نیم فصل اول گرفتند را دوباره تکرار کنند.
الان دیگر بازیکن کرونایی ندارید؟
شکر خدا تست‌های جدید همگی منفی از آب درآمده و مشکلی نیست. هر چند که برخی با گمانه‌زنی‌های نادرست سعی در غیر واقعی جلوه دادن بیماری بازیکنان استقلال داشتند. اما واقعیت این بود که ما بشدت درگیر کرونا بودیم و این موضوع هرگز ساختگی نبود. استقلال نیاز به این رفتارها ندارد و خودش را در نیم فصل اول بخوبی ثابت کرده است.
در ابتدای صحبت‌های‌تان به حضور ملی‌پوشان اشاره کردید. فکر نمی‌کنید به دلیل بی‌توجهی اسکوچیچ، این بازیکنان روحیه خود را از دست بدهند؟
بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و قطعاً با روحیه در تمرینات حاضر می‌شوند اما برای ما هم جای سؤال دارد که چرا از بهترین‌های لیگ در ترکیب تیم ملی گزینه‌ای نمی‌بینیم؟! عجیب است که استقلال با این اندازه بازیکن ممتاز و درجه یک در ترکیب تیم ملی گزینه‌ای ندارد و حتی بازیکنان استقلال در میان تعویضی‌ها هم نیستند. آقای اسکوچیچ که مردم را بابت صعود به جام جهانی خوشحال کرد و ما هم از این موضوع بشدت خوشحالیم باید توجه ویژه‌ای به استقلالی‌ها داشته باشد. انتظار ما این است که بهترین تیم دفاعی لیگ در تیم ملی گزینه داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20422

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.