صیادمنش و عقد قرارداد دائمی با هال سیتی | آوای استقلال
0

صیادمنش و عقد قرارداد دائمی با هال سیتی

  • کد خبر : 24769
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
صیادمنش و عقد قرارداد دائمی با هال سیتی
ستاره سابق استقلال به صورت رسمی به هال سیتی پیوست و دیگر بازیکن فنرباغچه به حساب نمی آید.

به گزارش آوای استقلال، این خبری بود که از سوی نایب رییس باشگاه انگلیسی اعلام شد. تان کسلر، نایب رئیس باشگاه هال سیتی در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی شفیلد اعلام کرد که قرارداد قرضی صیادمنش را دائمی کرده و این مهاجم ۲۰ ساله، از این پس بازیکن هال سیتی محسوب می‌شود.

این جابجایی برای باشگاه استقلال هم آورده مالی خواهد داشت. باشگاه فنرباغچه که در زمان مربیگری شفر در استقلال این بازیکن را از جمع آبی ها جدا کرد علاوه بر پرداخت ۶۵۰ هزار دلار به تیم آبی در بندی از قرارداد متعهد شده بود در صورت فروش الهیار به تیم جدید مبلغی از سود را به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد کرد. به هر صورت الهیار که فصل گذشته به صورت قرضی برای هال سیتی بازی می کرد از این پس حضور بی دغدغه تری در ترکیب این تیم خواهد داشت به این خاطر که دیگر باشگاه فنرباغچه برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گیرنده نیست.

الهیار که حضور در جام جهانی زیر ۱۷ سال در سال ۲۰۱۷ را به همراه تیم ملی نوجوانان تجربه کرده است امیدوار است یک بار دیگر تجربه بازی در جام جهانی را به دست بیاورد. این بار به همراه تیم ملی و در جام جهانی ۲۰۲۲٫ حضور درخشان در ترکیب هال سیتی در فصل جدید بازی ها می تواند به او در مسیر رسیدن به این هدف کمک کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24769

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.