صدر جدول را برای صاحبش آب و جارو کنید | آوای استقلال
2
شکار قو، اولین صید استقلال

صدر جدول را برای صاحبش آب و جارو کنید

  • کد خبر : 26631
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
صدر جدول را برای صاحبش آب و جارو کنید
هواداران استقلال پس از از شکست خانگی این تیم مقابل سپاهان، روزهای پر تلاطمی را سپری کردند.

به گزارش آوای استقلال، نمایش نه چندان خوب آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی و فوتبال ناهماهنگی که شاهد بودیم ،همه را نگران کرده بود که مبادا میراث فصل گذشته به طور کامل از دست رفته است و مدافع عنوان قهرمانی دیگر نمی‌تواند جایگاه قبلی را به دست آورد. اما اتفاقات بازی با ملوان نشان داد شیر خفته لیگ برتر بیدار شده و دوباره می خواهد قلمرو خود را به دست آورد. حالا استقلال بار دیگر در مسیر کامیابی قرار گرفته و قطعاً هفته به هفته بهتر و مقتدرانه تر گام برمی دارد. ما می توانیم به همان جایی برسیم که اغلب اوقات فصل قبل جایگاهمان بود و شک نداشته باشید شایستگی تحقق چنین کاری را داریم.

اولین شکار

به سپاهان باختیم و کار را برای خودمان سخت کردیم اما اولین شکارمان انصافاً شیرین و جذاب بود. ملوان تیم محترم و دوست داشتنی استان گیلان که حالا دوباره لیگ برتری شده، همواره در خانه خود حرف های زیادی برای گفتن دارد و به سختی مغلوب استقلال و پرسپولیس می شود. استقلال از ۱۲ سال پیش نتوانسته بود ملوانی ها را در انزلی شکست بدهد و طی همین مدت ناکامی های بسیار تلخی را هم آنجا تجربه کرده بود ولی پنجشنبه شب همه چیز حالت دیگری به خود گرفت .یک پیروزی ارزشمند و پایان تمام کابوس ها و نگرانی ها.

بازگشت به اصل

استقلال برای رسیدن به صدر جدول کار دشواری پیش رو دارد ولی قبل از اینکه به این مهم دست پیدا کند باید به اصل خود برسد. استقلال باید خودباوری را با تمام وجود تجربه کند و از یاد نبرد که مدافع عنوان قهرمانی است. قطعاً همه حریفان با انگیزه مضاعفی به مصاف استقلال می آیند ولی این دلیل نمی‌شود که قهرمان جا بزند. پنجشنبه شب اولین قدم برای رسیدن به صدر جدول را برداشتیم و حالا باید هفته به هفته و خاکریز به خاکریز جلو برویم تا صدر جدول را دوباره پس بگیریم. باید به همه رقبا نشان بدهیم تیمی که می تواند بدون شکست قهرمان لیگ برتر شود قطعاً توانایی بازپس گیری جایگاه خود را هم دارد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26631

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.