صدای آژیر قرمز در اردوگاه آبی؛ بمب ساعتی در باشگاه استقلال! | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال؛

صدای آژیر قرمز در اردوگاه آبی؛ بمب ساعتی در باشگاه استقلال!

  • کد خبر : 6575
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
صدای آژیر قرمز در اردوگاه آبی؛ بمب ساعتی در باشگاه استقلال!
باید دید آیا در جلسه امروز هئیت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی فکری اساسی در خصوص مدیریت باشگاه خواهد شد یا همچنان با همین وضعیت آشفته آبی ها به کار خود ادامه خواهند داد؟

به گزارش آوای استقلال، ماجرای لو رفتن اسناد محرمانه باشگاه استقلال اتفاق جدیدی نیست، از سال های قبل این عادت زشت دائما به دفعات در فضای رسانه ای رقم خورده است تا هواداران باشگاه استقلال به این باور برسند که برخی مسوولان باشگاه تعمدی برخی اخبار و اطلاعات باشگاه را در اختیار نزدیکان رسانه ای خود قرار می‌دهند تا به نوعی با جریان مخالف خود تسویه حساب کنند اما این اتفاق عجیب و غریب لطمه جبران ناپذیری به پیکره استقلال وارد می آورد به شکلی که آرامش از مجموعه فنی سلب می شود.

به تازگی یکی از رسانه های خبری، جزئیات پرداختی های باشگاه استقلال به بازیکنان تیم را در قالب گزارشی اختصاصی منتشر کرده تا به این شکل نشان دهد اظهارات فرهاد مجیدی با واقعیت همخوانی ندارد و بازیکنان تیم همگی دریافتی قابل تاملی داشته اند، در حالی که این تمام ماجرا نیست بلکه بازیکنان مطالبات معوقه دیگری نیز دارند که با احتساب آنها در برهه کنونی از وضعیت پرداختی های باشگاه ناراضی اند.

به همین دلیل فرهاد مجیدی به شدت از این عصبانی است و قصد دارد چنانچه در جلسه امروز هئیت مدیره استقلال در این رابطه پاسخ قانع کننده ای دریافت نکند مطالب جدیدی را به اطلاع هواداران برساند تا آنها متوجه شوند چرا هفته گذشته درباره عدم پرداخت های نامناسب باشگاه با آنها مطالبی را در میان گذاشت!

به نظر می رسد آشفتگی مالی عجیب و غریب در ساختار باشگاه استقلال هر روز افزایش پیدا می کند و تنش ها در این رابطه اوج می گیرد و اگر فکری به حال آن نشود قطعا در روزهای پیش رو بحران مدیریت در باشگاه استقلال بیشتر از قبل مشاهده خواهد شد.

رویارویی فرهاد مجیدی و بازیکنان ناراضی با تیم مدیریت باشگاه می تواند این باشگاه را دچار بحران بزرگی کند که نتیجه و حاصل این بحران از بین رفتن تمرکز و آرامش نسبی تیم خواهد بود و استقلال در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر یکبار دیگر با بحران وارد لیگ خواهد شد که این اتفاق می تواند سرنوشت استقلال را با خطر جدی رو به رو سازد.

حالا باید دید آیا در جلسه امروز هئیت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی فکری اساسی در خصوص مدیریت باشگاه خواهد شد یا همچنان با همین وضعیت آشفته آبی ها به کار خود ادامه خواهند داد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6575

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.