صادقی: فقط با فتح‌الله زاده به استقلال بر می‌گردم/سه سال اعتراض کردم ۳۰ سال عقب افتادم | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

صادقی: فقط با فتح‌الله زاده به استقلال بر می‌گردم/سه سال اعتراض کردم ۳۰ سال عقب افتادم

  • کد خبر : 26146
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
صادقی: فقط با فتح‌الله زاده به استقلال بر می‌گردم/سه سال اعتراض کردم ۳۰ سال عقب افتادم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر قرار باشد روزی در استقلال سمت بگیرم و فعالیت کنم فقط و فقط با فتح الله‌زاده کار خواهم کرد وگرنه بیرون گود و بدون سمت به استقلال کمک خواهم کرد، شما مرا وقتی در استقلال خواهید دید که فتح الله‌زاده مدیرعمل باشد نه شخص دیگری.

به گزارش آوای استقلال، «امیر حسین صادقی» یکی از بازیکنان تاریخ محسوب استقلال می‌شود که از تیم‌های پایه‌ به بزرگسالان راه پیدا کرد و بازوبند کاپیتانی این تیم را سالها بر دستان خود بست.
صادقی در چند سال اخیر به صدای هواداران استقلال تبدیل شده است و بارها از مدیران آبی‌پوش انتقادات تندی را کطرح کرده است. پیشکسوت امروز استقلال در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال حرف‌های جالبی را زد. او گفت به خاطر انتقاداتش موقعیت‌های زیادی را از دست داده است. متن کامل دراین گفتگو را در زیر بخوانید.
هنوز هم منتقد استقلال هستی؟
نه ، چرا باید منتقد باشم!همه چیز در استقلال خوب و مطلوب است.
همه چیز؟
همه چیز
مثلا!؟
استقلال مربی خوبی دارد، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است و آماده یک فصل هیجان انگیز و سرشار از موفقیت است.
این حرفها از امیر حسین صادقی بعید است؟
چرا بعید است؟
برای اینکه تا همین چند هفته پیش منتقد استقلال و مدیریت بودی؟
حالا نظرم اینطوری است.
چه اتفاق افتاد این تغییر دیدگاه رخ داد؟
سه سال اعتراض کردم به اندازه ۳۰ سال عقب افتادم، سه یال اعتراض کردم و موقعیت‌های شغلی، اقتصادی، ورزشی را از دست دادم، سه سال اعتراض کردم و همه درها را به روی من بستند،حالا چرا باید معترض باشم؟ چرا باید حرف بزنم، چرا باید واقعیت ها را بگویم،سه سال جنگیدم و اشتباه کردم.
آن مصاحبه جنجالی روبروی باشگاه استقلال را هیچ کس فراموش نکرده است، امیرحسین صادی معترض که تندترین انتقادات را به باشگاه و مدیریت داشت.
اول فصل هواداران نگران بودند و من مصاحبه کردم، رفته رفته شرایط بهتر شد، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شدند و استقلال به سمتی که باید می‌رفت هدایت شد.
گفته می‌شود از تو دعوت شده بود تا به باشگاه استقلال بروی اما این اتفاق رخ نداد.
دعوت خاصی نبود، چیز خاصی نبود، من برای محمد نادری بازیکنی که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین‌های ایران است با مدیران، مربیان و مسوولان باشگاه استقلال تماس گرفتم و از آنها خواستم تا نظر ریکاردو ساپینتو را درباره‌اش بپرسند اما متاسفانه هیچ جوابی نشنیدم. سردار آجورلو بعد می‌خواست مرا ببیند و دعوت کرد تا در باشگاه استقلال حاضر شوم اما به دلیل گرفتاری شغلی و تیم فوتبالم که هر روز تمرینات دارد و واقعا تنها هستم این موقعیت شکل نگرفت ولی به زودی به باشگاه استقلال خواهم رفت تا با آجورلو دیدار کنم.
پس منتطر باشیم امیر حسین صادقی یک حکم مشاوره بگیرد!
اجازه بدهید من یک موضوعی را خدمت شما عرض کنم.
چه موضوعی؟
من دنبال پست و مقام در باشگاه استقلال نیستم و نخواهم بود، من نمی‌خواهم در این باشگاه سمتی بگیرم،من در استقلال به همه چیز رسیدم، مهم هواداران استقلال هستند، مهم این است که هوادار بگوید چه کسی استقلالی است و چه کسی عاشق این تیم است، هواداران برای من جایگاه ویژه دارند و در تمام این سالها به جز هواداران استقلال به چیز دیگری فکر نکرده و نخواهم کرد،مطمئن باشید امیر حسین صادقی فقط با یک مدیر که از روز اول فوتبالم کنارم بود و همواره اعتقاد دارم بهترین مدیر استقلالی لست کار خواهم کرد.
این مدیرعامل چه کسی است؟
فتح‌الله زاده، اگر قرار باشد روزی در استقلال سمت بگیرم و فعالیت کنم فقط و فقط با او کار خواهم کرد وگرنه بیرون گود و بدون سمت به استقلال کمک خواهم کرد، شما مرا وقتی در استقلال خواهید دید که فتح الله‌زاده مدیرعمل باشد نه شخص دیگری.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26146

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.