شکستن طلسم شماره ۷ استقلال؛ و مجددا بوی گل‌های محمدی به مشام رسید | آوای استقلال
0

شکستن طلسم شماره ۷ استقلال؛ و مجددا بوی گل‌های محمدی به مشام رسید

  • کد خبر : 38432
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
شکستن طلسم شماره ۷ استقلال؛ و مجددا بوی گل‌های محمدی به مشام رسید
مهرداد محمدی پس از حدود 4 ماه بار دیگر در یک مسابقه رسمی برای تیمش گلزنی کرد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه پرگل ۳ بر ۲ از سد شمس‌‍آذر گذشت تا پس از حدود ۲۴ ساعت دوباره به صدر جدول رده‌بندی بازگردد و جای خود را از رقیب سنتی‌اش، پرسپولیس پس بگیرد.

مهرداد، چهره ویژه دیدار استقلال و شمس‌آذر
در کنار ابوالفضل جلالی که با ارسال ۲ پاس گل، نمایش درخشانی داشت، باید از مهرداد محمدی به عنوان دیگر چهره ویژه این دیدار یاد کرد. بازیکنی که دوران افت خود را پشت سر می‌گذاشت و بار دیگر در ورزشگاه آزادی برای تیمش گلزنی کرد و زمینه‌ساز کسب ۳ امتیاز حیاتی شد. مهرداد در نیمه نخست با کنترلی مناسب و ضربه‌ای دقیق که با کمک مدافع تیم قزوینی همراه شد، توپ را به قعر دروازه علیرضا جعفرپور فرستاد و در ۴۵ دقیقه دوم هم با فراری مناسب روی پاس عمقی گوستاوو بلانکو، پنالتی گرفت و خودش به راحتی و با اعتماد‌به‌نفس بالا آن را تبدیل به گل کرد تا شبی مهم را پشت سر بگذارد.

پایان چهار ماه کابوس‌وار در آخرین روز فروردین
مهرداد در نیم‌فصل اول ۴ گل به تیم‌های استقلال خوزستان، هوادار (۲ بار) و نساجی زد اما در نیم‌فصل دوم روند مثبت او دچار اختلال شد و با حضور ماشاریپوف به نیمکت تبعید شد و حتی چند هفته در قامت بازیکن تعویضی هم به میدان نیامد اما پس از پایان فیفا‌دی اخیر، نکونام دوباره به شماره ۷ خود اعتماد کرد و پس از ۲ بازی برابر مس و آلومینیوم، شاهد طلسم‌شکنی محمدی پس از ۱۱ دیدار رسمی بودیم. او که آخرین گل خود را در تاریخ ۲۸ آذر به‌ثمر رسانده بود، پس از حدود ۴ ماه بار دیگر دروازه حریفان را باز کرد و به روزهای کابوس‌وارش خاتمه داد.

سبقت مهرداد از زوجش
حالا محمدی با دومین دبل خود در این فصل، ۶ گله شد و به تنهایی بالاتر از گوستاوو بلانکو (۵ گله)، تبدیل به بهترین گلزن این فصل استقلال شد. با این اوصاف شاهد رقابتی پنهان بین مهاجم آرژانتینی و مهرداد خواهیم بود.

فقط در آزادی؛ تضمینی همراه با برد!
نکته جالب درباره گل‌های مهاجم ۳۰ ساله استقلال این است که همه‌ گل‌های مهرداد در ورزشگاه آزادی به‌ثمر رسیده و همواره گل‌هایش منجر به برد و ۳ امتیاز برای آبی‌پوشان می‌شود. تک گل او باعث شد استقلال، هم‌نام خوزستانی‌اش را شکست دهد. سپس نوبت به بریس برابر هوادار و پیروزی ۳ بر ۲ رسید. محمدی در جریان برد مقتدرانه ۴ بر صفر برابر نساجی، هم گل زد و هم پاس گل داد. اکنون هم یک مرتبه دیگر صدرنشین لیگ با ۲گل بازیکن اسبق آوس پرتغال، ۳ بر ۲ حریفش را در استادیوم خانگی مغلوب کرد.

در ادامه فصل باید دید این درخشش مهرداد، طی ۶ هفته پایانی ادامه‌دار خواهد بود یا صرفا نمایش دل‌پذیر مقابل شمس‌آذر صرفا یک جرقه بوده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38432

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.